erfaring med Carrara 3D Studio ?
Fra : Studio Smalbro

Dato : 08-08-03 18:20

Jeg har siddet lidt og kigge på Carrara 3D Studio. Det ser umiddelbart
tiltalende ud at dømme efter hjemmesiden. Men jeg har kun meget lidt
erfaring med 3D modelling programmer. Er der nogen her der kan sige noget
fornuftigt om programmet - er det nemt at lære etc. ?

Kh
Bjørn

Fra : Peter A. Jensen

Dato : 09-08-03 13:06

"Studio Smalbro" <studio@smalbro.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> erfaring med 3D modelling programmer. Er der nogen her der kan sige noget
> fornuftigt om programmet - er det nemt at lære etc. ?

Jeg går ud fra at det er http://www.eovia.com/carrara/product_intro_car3.jsp
altså et 3D billed/animations program ála 3d studio MAX, Rhino, Maya o.s.v
Men jeg kender det ikke, derimod findes der en del omtale af lignede
programmer på http://www.3dlinks.com/community_carrara.cfm
Hvis du kigger på priserne så tror jeg at du får meget for pengene.

Mvh Peter
http://www.tenlinks.com

Fra : Studio Smalbro

Dato : 09-08-03 15:40

Hej Peter
Tak for hjælpen. Det ser jo lovende ud. Jeg fandt en billig version på Ebay,
som jeg kan opgradere. Det skal nok blive sjovt at prøve, men det er min
erfaring at disse online communities er en kæmpehjælp hvis man vil prøve
noget helt nyt uden forudgående kendskab

Kh
Bjørn.