Søvnproblemer.
Fra : Helle Frederiksen

Dato : 07-08-03 08:41

Hej.

Er der nogen der kender et alternativ til baldrian mod søvnproblemer?

Min kæreste har en del søvnproblemer, og han prøvede baldrian i en
periode, men han siger det gav ham mærkelige drømme. Er der andre, der
kender til det fænomen?

M.v.h.

Helle Frederiksen.

Fra : Madamme

Dato : 07-08-03 09:08

"Helle Frederiksen (slet S62OP)" <hf@S62OPdlgnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Min kæreste har en del søvnproblemer, og han prøvede baldrian i en
> periode, men han siger det gav ham mærkelige drømme. Er der andre, der

Hejsa
Jeg bruger selv baldrian i perioder, og for mig virker det perfekt. Også jeg
kan ha mærkelige drømme, hvis jeg har været i søvn/drømmeunderskud og så
endelig får sovet. Jeg tror ikke, det er baldrianen, men en alm. reaktion
når man ikke har fået drømt "som man skal" over længere tid.
Der findes på markedet produkter, som kombinerer baldrian og humle..... det
var da værd at prøve i første omgang.
Hilsen Madamme

Fra : arc@na

Dato : 07-08-03 21:07

Helle Frederiksen <hf@S62OPdlgnet.dk> (slet S62OP) wrote in

> Er der nogen der kender et alternativ til baldrian mod søvnproblemer?

Melatonin. Det har jeg gode erfaringer med. Det skal desværre skaffes hjem
fra udlandet, hvis man ikke kender en "alternativ" helsekostforretning,
nudge, nudge, wink, wink...

arc@na

Fra : S. Lange Bøsse

Dato : 07-08-03 21:54

"arc@na" <this.is@n.invalid.email.org> skrev i en meddelelse
> Helle Frederiksen <hf@S62OPdlgnet.dk> (slet S62OP) wrote in

Sex!! Og så er det sundt tilllige med. Bivirkning - at det osse er dejligt!!

Fra : Erna Andersen

Dato : 18-08-03 23:39

"Helle Frederiksen (slet S62OP)" <hf@S62OPdlgnet.dk> wrote in message

> Hej.
>
> Er der nogen der kender et alternativ til baldrian mod søvnproblemer?

Til at falde i søvn: Mad med kulhydrater, banan er godt, eller havregryn med
rosiner og sødmælk.

Hvis man vågner om natten: Husligt arbejde: vask, oprydning,mm ½ time og så
i seng igen.

KH Rna

Fra : Jens Jensen

Dato : 19-08-03 19:13

"Erna Andersen" <vedhegnet23@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
med
> rosiner og sødmælk.
>
> Hvis man vågner om natten: Husligt arbejde: vask, oprydning,mm ½ time og

Sex - smager osse bedre

Fra : arc@na

Dato : 20-08-03 00:26

"Jens Jensen" <syvk@ba.le> wrote in news:3f426a1e$0$21638
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Sex - smager osse bedre

Kræver dog, at man har en at gøre det sammen med, med mindre man nøjes med
Rosy Fivefingers...

arc@na

Fra : Jens Jensen

Dato : 20-08-03 06:22

> [...]
> $edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Kræver dog, at man har en at gøre det sammen med, med mindre man nøjes med

Det er da osse godt nok!! Hun er sgu da ikke sur og urimelig eller har PMS.