Kærlighed og Jalousi :O(
Fra : -= PHP Member =-

Dato : 06-08-03 15:52

Hej her i gruppen.

Jeg har en ven som har en søn med en som han ikke er samme med mere.. men
alt er som det skal være og drengen har det rigtig godt i mellem dem

Min ven mødte en anden kort tid efter og det samme gjorde hans ex også ! men
de var "vokset" fra hinnanden.. det er så hvad det er.. men problemet at den
kvinde han har mødt er han ufattlige glad for stadigvæk selvom de heller
ikke er sammen mere .. men nu kommer selv problemet her hvorfor de ikke er
det!

Hun er dejlig og en køn pige! 25 år (han 32) og en meget special, der er
ikke mange af hendes slags som giver sig så meget for sin kærste.. så tæt på
at hun næsten ville død for ham.. da de var sammen.. men her er hvad der er
galt i det jeg skriver.

Hun har det så svært!!ved at han kan tale med sin ex-kærste fordi de har en
søn sammen, og det piner hende så slemt at hun har været gået totalt ned og
nærmeste ukendelig ligepluselig.. tabte sig mere end den kønne figur hun
havde i forvejen (pæn pige!) men hun blev lyn hurtigt meget forelsket i ham
og han er noget af det meste kærligest han dyr! som jeg kender som
kammerat overfor en kvinde.. der burde være mange flere af hans slags!

Men det blev værre og værre og til sidst måtte de give op.. han var ved at
miste kontakten til sin ex totalt, fordi de har et ærsord og det er pga af
deres søn at uanset hvad der sker i deres liv skal de altid! kunne snakke
sammen.. Han er ikke sammen med hende mere som han mødte men savner hende
mere end noget andet og det gør hun også ham.. det er lidt sørligt det her,
fordi jeg har aldrig set to personer være så glade for hinnanden!.. men de
kan ikke være sammen.. Hun er meget meget jalou! og han har INTET med sin ex
at gøre mere, når han stopper et forhold så er det slut! har kendt ham i 15
år og han er over hende men de er utrolig gode venner..

Hun vil have at han overhovdet ikke må snakke med hende om andet en KUN!
deres dreng og intet andet.. det piner hende bare de har kommet til at
snakke om noget andet omkring hendes ny liv med hendes fyr og min ven snakke
utrolig godt med hendes ny fyr! ingen problemer overhovdet og han passer
meget godt på hans søn..det er jo så godt som det kan være, men hvordan får
de 2 mennesker løst det problem ? de elsker hinnanden et sted meget dybt..
det ved jeg for vi snakker meget sammen om da han har meget brug for det..

Jeg vil forsøge at hjælpe ham lidt, men jeg er nød til at finde det rigtige
at gøre for at han evt kan hjælpe hende han ikke kan være sammen med! det er
som de 2 har mødt hinnanden på det forkerte tidspunkt... alså ment at han
skulle ikke have fået nogen søn med hans ex.. Hun vil ønske det var hende
han havde fået barnet med.. men hun kan ikke være nr 2 i hans liv.. og han
har ikke nogen grund til at give det gode venskab op med sin ex for der er
intet mere i mellem dem, kun deres dreng.

Det jeg vil frem til i alt det her er at er der nogen som kan hjælpe hende
med at komme over den jalousi på denne måde som hun har det, han vil aldrig
nogensinde svigte hende, han er 100 % en kvindes mand når hun har ham!..
hvad kan der gøres for at hjælpe hende som har problemet.. jeg har meget
ondt af hende for der er en ting hun ikke har fortjent! og det er at undvære
ham..

Håber på et rigtig godt svar.. meget gerne noget alternativ behandling! både
ham og hende tro meget på det, og har også oplevet andre ting som er lykkes
hver i sær for dem begge 2.

Send meget gerne en mail til dawebman@galnet.dk så vil han nok blive glad
for det, jeg vil bare hjælpe ham. (og hende)

MVH

P.L.