Sveder ualmindelig meget
Fra : margit

Dato : 04-08-03 17:03

Er der nogen der har et råd til mig. Jeg sveder voldsomt.
Ikke kun i denne tid, men også i køligt vejr. Det er over
hele kroppen - altså ikke kun under armene. Mit tøj bliver
drivvådt. Jeg kan mærke sveden pible i hårbunden og
løbe ned bag ørerne. Hvis jeg skal til fest nytter det ikke
at gå til frisøren, håret er vådt, inden jeg kommer af sted.
Og bruge make up er udelukket. Jeg ligner en druknet
mus, når jeg ankommer. Jeg må altid have tørt undertøj
med mig i tasken. Det er særdeles ubehageligt.
Venlig hilsen
Margit

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-08-03 22:25

margit wrote:
> [...]
> mus, når jeg ankommer. Jeg må altid have tørt undertøj
> med mig i tasken. Det er særdeles ubehageligt.

har du prøvet at kontakte din læge med problemet??

derudover fandt jeg følgende link hos netdoktor :)
http://www.netdoktor.dk/medicin/fakta/matassalvie.htm
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : arc@na

Dato : 05-08-03 02:57

"margit" <saaj@esenet.dk> wrote in news:3f2e83b6$0$13257
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Er der nogen der har et råd til mig. Jeg sveder voldsomt.
> Ikke kun i denne tid, men også i køligt vejr. Det er over

Får du regelmæssig motion? Hver dag? Hvor meget vejer du? Har du andre
lidelser eller sygdomme (sukkersyge, højt BT etc.)?

arc@na