Vedr. akademimerkonom - engelsk titel
Fra : Astrid S. Thusgaard

Dato : 02-08-03 01:24

Hej NG

Jeg har forgæves forsøgt at finde ud af, hvad en akademimerkonom kalder sig
på engelsk.

Er der nogen, der kan kaste lys over spørgsmålet?

På forhånd tak!

--
Astrid S. Thusgaard
Taarnby, Denmark

To reply - remove the Danish capital in my e-mail address

Fra : jejs

Dato : 02-08-03 06:55

Hej Astrid,

Hvilken specifik studieretning taler vi om ? F.eks kan en finansiel
rådgiver kalde sig Financial Economist, AK.
Søg evt. på den engelske udgave af Niels Brock (http://www.brock.dk/),
så vil du sikkert kunne finde svar på dit spørgsmål.

Jan

http://www.kandu.dk/

Fra : Astrid Sloth Thusgaa~

Dato : 07-08-03 15:24

Hej Jan

Tak for tippet - jeg har faktisk søgt en del på den engelske udgave af Niels
Brocks side, men jeg må tilstå, at jeg ikke er blevet klogere, da titlerne
ligger ret langt fra de danske, så jeg er i tvivl om, om det er den
tilsvarende uddannelse...

Den retning jeg ser på er International Handel og Markedsføring.

Venlig hilsen
Astrid