i forbindelse med opdatering af installati~
Fra : Stoffer

Dato : 01-08-03 11:42

Hej NG.
Jeg er ved at lave et sæt opdaterede installationsdisketter til os/2
warp 4. Jeg har hentet lidt opdaterede drivere. Når de så er lagt på
installations-disketterne, skal jeg jo helst sørge for at der ved
installation så også bliver brugt de nyeste drivere osv. På Disk 1 har
jeg tilføjet følgende i config.sys: SET COPYFROMFLOPPY=1
Men jeg er i tvivl om det er nok. Nu jeg er ved det, hvilke drivere
anbefales det at man opdaterer på installationsdisketter. Har selv
bl.a. lagt opdateret ide driver på.
Stoffer