Capture-problemer
Fra : Henning Møller

Dato : 30-07-03 12:54

Er der andre, som har oplevet, at når man laver Capture og starter et DOS-program, så kan man komme ud for at Capture falder væk, og programmet låser ved print.

Jeg oplever det ofte med Concorde XAL, og næsten sikkert hvis jeg swapper væk fra Concorde med Alt-tab og tilbage igen

Jeg ved, at det er Capture der er synderen, for hvis jeg laver capture igen, og printer igen, så er det OK.

Arb. station Win98 SE md NW klient 3,32 SP2 (men også med andre klienter)
Server NW6

TIA, Henning

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 30-07-03 22:24

On Wed, 30 Jul 2003 13:54:08 +0200, Henning Møller <Dahm@navalyard.dk>
wrote:

> [...]
>
>Arb. station Win98 SE md NW klient 3,32 SP2 (men også med andre klienter)

Det plejer at virke hvis du capturer til en LPT-port >3 fx. LPT9:

--

/Dan MOrtensen
www.webgaden.dk

Svar ikke pr. mail, da din mailserver vil blive blacklisted
listme@listme.dsbl.org
Don't use my email - your mail server will be blacklisted.

Fra : Henning Møller

Dato : 31-07-03 16:06

aha -- jeg laver capture på 8 porte, når jeg starter XAL, og da max er 9 i NW klienten, så skal jeg skippe 2, men jeg vil eksperimentere med det.

Ved du hvorfor ?

mvh, Henning

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 01-08-03 18:22

On Thu, 31 Jul 2003 17:06:27 +0200, Henning Møller <Dahm@navalyard.dk>
wrote:

>aha -- jeg laver capture på 8 porte, når jeg starter XAL, og da max er 9 i NW klienten, så skal jeg skippe 2, men jeg vil eksperimentere med det.
>
>Ved du hvorfor ?

Næ, men det virker som om at enten MS, eller NW'en tror at LPT1-3 _er_
en printer på den lokale port, og ikke en netværksprinter.

Vi havde en masse fejl og bøvl for noget tid siden, og da vi skiftede
til LPT9:, virker det altid.

Fra : Henning Møller

Dato : 04-08-03 07:38

Det ser ud til at du har ret. Der er kun LPT1-3 der driller.
Tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Henning Møller

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 04-08-03 17:23

On Mon, 4 Aug 2003 08:37:42 +0200, Henning Møller <Dahm@navalyard.dk>
wrote:

>Det ser ud til at du har ret. Der er kun LPT1-3 der driller.
>Tak for hjælpen.

Åh, det var så lidt - det er jo derfor vi skriver herinde...