Re:Clairvoyance
Fra : Bente Clairrissa

Dato : 25-07-03 22:41

"RoJo" skrev:
> Hejsa
>
> Jeg kunne godt tænke mig, at høre lidt om andres erfaring med
clairvoyance.

> Jeg var, i sidste uge, selv til session ved en clairvoyant. Jeg mødte
meget
> skeptisk op, men blev hurtigt mere og mere overbevist.
> Sessionen blev optaget på et bånd som jeg herefter har hørt igennem. Nu er
> min skepsis kommet igen... "var hun mon bare en utrolig dygtig terapeut?".
> Det mest af det hun fortalte, kunne nok generaliseres til de fleste
> [...]

Clairvoyance betyder blot at være klart seende eller at kunne se sandheden i
øjnene før andre erfarer den.

I 1975 bestod jeg en ildprøve og fik derefter ved ilddåben navnet
Clairrissa, som betyder den seende(synske)
En af prøverne var at berører levende slanger i en kurv. Jeg fik fortalt at
kurven ikke indeholdt giftslanger, jeg så på ham der opgav den oplysning og
var særdeles sikker på at kurven også indeholdt en giftslange. Hvilket jeg
nævnede og det blev selfølgelig benægtet. Jeg berørte slangerne på trods af
min viden og ham, som ligeledes gennemgik ildprøven sammen med, ligeså og
uden at blive bidt. Det fik en tilskuer til at ville berører slangerne også,
og han blev bidt og skulle derefter behandles.

Bente Clairrissa.