Drømmetydning
Fra : Helle

Dato : 20-07-03 00:31

Hejsa.

Jeg lider rigtig meget af mareridt og drømmer også meget. Faktisk kan jeg
hver morgen huske ret præcist hvad jeg har drømt eller haft mareridt om. Jeg
søger en dansk drømmetydnings "ordbog" på nettet i alfabetisk orden så jeg
kan gå ind og se hvad mine drømme betyder. Feks ild, slik, løb, edderkopper
osv.

Mvh Helle

__________________________________________________________________ Helle
Nielsen ICQ#: 136819802 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Heidi

Dato : 20-07-03 08:46

Helle wrote:
> [...]
> mareridt om. Jeg søger en dansk drømmetydnings "ordbog" på nettet i
> alfabetisk orden så jeg kan gå ind og se hvad mine drømme betyder.

Der er en på http://www.drommetydning.dk/ - gå ind under Symboler,
og derefter Symbolregister.
(Har du prøvet at søge på www.google.com? Det tog 0.14 sekunder
at finde den side )

--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Bente Clairrissa

Dato : 24-07-03 16:28

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> søger en dansk drømmetydnings "ordbog" på nettet i alfabetisk orden så jeg
> kan gå ind og se hvad mine drømme betyder. Feks ild, slik, løb,

Kære Helle.
Om drømmetydning kan jeg fortælle dig, at det du drømmer om natten er en
afspejling af af dit liv som du lever det i hverdagen, samt den påvirkning
der sker i din psyke af det der sker omkring dig( f.eks. møde med andre,
fjernsyn o.s.v.)
Har du mareridtsagtige drømme sker der sansynligvis noget voldsomt(kraftig
påvirkning) i din tilværelse og der må jeg bedrøve dig med,at drømme kan
forstærke den påvirkning der sker når du er vågen.(Sur, sure og surest)
For at få rolige behaglige drømme skal du søge at gøre din daglig så tryg og
behagelig som muligt.
Er du f. eks. er bange for bestemte dyr, kan du drømme om dem om natten,
hvis et eller andet i din hverdag gør dig utryg.
Hvis du drømmer om mad, kunne det godt betyde du skulle have ændret
kostvaner, men kan også betyde du skulle søge dig mere viden(skole).
Så prøv om du kan gætte hvilken symbolik der ligge i det du drømmer, (for du
er den der kender dig selv bedst med hensyn til hvad der gør dig tryg eller
utryg), og så derefter få lokaliseret det eller de problemer, der giver dig
mareridtsagtige drømme, for at få problemerne løst.

Hilsen
Bente Clairrissa.