|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Tele2 Adsl - lukket TDC konto Fra : Allan
 | 
 Dato :  11-07-03 18:59
 | 
 |  | Som mange andre bestilte jeg en 1Mbit linie hos Tele2 omkring 1. juni.
 Jeg gav dem fuldmagt til at afmelde min TDC linie.
 De skrev tilbage, at opsigelsen på TDC ville blive koordineret med Tele2's
 oprettelse.
 
 Jeg fik så på et tidspunkt et brev fra TDC om at min linie ville blive
 lukket d. 5juli. - fint nok, bare Tele2 kommer som lovet.
 
 Nogle få dage senere fik jeg så et brev fra Tele2, der fortalte, at da TDC
 havde travlt, kunne det ikke lade sig gøre, at oprette den nye linie på den
 forventede dato, men TDC skulle nok holde den eksisterende linie åben.
 
 Den 5. juli lukkede TDC så min linie, uden jeg har fået nogen information
 om, hvornår Tele2 forventer den nye linie komer op !!!
 
 Jeg har siden forgæves ringet hver dag til Tele2's kundesupport, og hver
 gang fået en sludder om at de stadig ikke kan give en dato, men sørger for
 at TDC's linie igen kommer op at stå !
 
 Jeg ved ikke om det er Tele2 der er sløve, eller om TDC sk.... på Tele2 og
 de folk der vil skifte selskab, men min konklusion er, at hvis det er svært
 at undvære end adsl linie, så hold fast ved den udbyder du har, og spring
 ikke til en anden udbyder pga. en lidt lavere pris. Du kommer bare til at
 betale alligevel i form af tid og telefonregninger, når man hænger i TIMEVIS
 og venter på kundesupport.
 
 Det er lidt trist, at man inden Tele2 leverer varen allerede skal være godt
 og grundig træt af deres manglende support !
 
 hilsen
 Allan
 
 
 
 
 
 |  |  | 
  BoS. (11-07-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : BoS.
 | 
 Dato :  11-07-03 19:21
 | 
 |  | Allan wrote:
 
 > Det er lidt trist, at man inden Tele2 leverer varen allerede skal
 > være godt og grundig træt af deres manglende support !
 
 Hej Allan
 
 Sikke noget bulls***.
 
 Nå, men jeg bestilte også omkring 1. juni ( i hvert fald lige da tilbuddet
 kom), og _skulle_ have haft Get2net pr. 2. juli. Men har ikke fået det
 endnu. Jeg har modtaget vendekasse, men ikke noget udstyr.
 
 Jeg har ligesom dig modtaget et brev fra Tele2 hvori der står, at TDC er
 forsinkede, men at min adsl ikke bliver lukket før Get2net er klar.
 
 Men nu frygter jeg da lidt for at min adsl bliver lukket.
 
 Du har ganske ret i, at deres support tider er alt for lange. Men jeg har
 indtil videre ikke haft grund til ligefrem at være sure på dem. Jeg er bare
 glad for, at der endelig er kommet et billigt alternativ til TDC. At TDC så
 er skyld i, at Get2net kommer skidt fra start undrer mig ikke. Jeg hænger
 ved!
 
 Hmmmmmmmmm herfra!
 
 Held og lykke
 
 mbv Bo
 
 
 
 
 
 |  |  | 
  Ukendt (11-07-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  11-07-03 20:09
 | 
 |  |  |  |  | 
  Morten Bjergstrøm (11-07-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Morten Bjergstrøm
 | 
 Dato :  11-07-03 20:29
 | 
 |  | 
 
            "BoS." <elskak@hotmail.com> skrev:
 > At TDC så
 > er skyld i, at Get2net kommer skidt fra start undrer mig ikke. Jeg
 > hænger ved!
 Ja, det er altid de andres skyld.
 -- 
 Morten                           http://miljokemi.dk |  |  | 
  Claus O (11-07-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Claus O
 | 
 Dato :  11-07-03 20:17
 | 
 |  | "Allan" <deltaenl@post.uni2.dk> wrote
 
 > Det er lidt trist, at man inden Tele2 leverer varen allerede skal være godt
 > og grundig træt af deres manglende support !
 
 Kan ikke være mere enig.
 Tele2 ser ud til at være Tiscali nr. 2 hvor INTET fungerer.
 Jeg bestilte 30/5 og d.d. har TDC ikke modtaget opsigelse
 fra Tele2 som de iflg. ordre skulle stå for.
 Når man så ligger de løgne de har fyldt mig med sammen
 med deres totalt usandheder omkring deres gadesælgere (som
 ALLE taler usandt), men Tele2 siger sælgerne skal på
 skolebænken (for at lære at opføre sig ordentligt overfor
 kunderne og glemmer helt de ALLE siger det samme).
 
 Hvor skal så ledelsen (eller deres adm. afd. som står for
 papirarbejdet imellem dem og TDC) SÅ HEN?
 De synes at passe godt til der hvor Tiscalis holder til.......
 
 
 
 
 |  |  | 
  Bjarke Hansen (11-07-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bjarke Hansen
 | 
 Dato :  11-07-03 20:55
 | 
 |  | 
 
            "Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> wrote in message
 news:ben2f0$icn$1@sunsite.dk...
 > Tele2 ser ud til at være Tiscali nr. 2 hvor INTET fungerer.
 Det tror jeg så altså ikke.
 > Jeg bestilte 30/5 og d.d. har TDC ikke modtaget opsigelse
 > fra Tele2 som de iflg. ordre skulle stå for.
 Jeg bestilte om aftenen den 30/6, og blev da allerede ringet op af TDC 2/6
 om hvorfor jeg havde i sinde at afmelde min adsl!
 > Når man så ligger de løgne de har fyldt mig med sammen
 > med deres totalt usandheder omkring deres gadesælgere (som
 > ALLE taler usandt),
 Kan jeg ikke udtale mig om, jeg er ikke blevet stoppet....
 Dog virker de da lidt som sælgere i deres support, i hvertfald ham jeg
 snakkede med, som prøvede at virke personlig og snakke privatliv og alt
 muligt    > men Tele2 siger sælgerne skal på
 > skolebænken (for at lære at opføre sig ordentligt overfor
 > kunderne og glemmer helt de ALLE siger det samme).
            
             |  |  | 
   Claus O (11-07-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Claus O
 | 
 Dato :  11-07-03 21:04
 | 
 |  | 
 "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote
 > Jeg bestilte om aftenen den 30/6, og blev da allerede ringet op af TDC 2/6
 > om hvorfor jeg havde i sinde at afmelde min adsl!
 Ja, TDC er sku forud for deres tid....   |  |  | 
    Bjarke Hansen (11-07-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bjarke Hansen
 | 
 Dato :  11-07-03 21:07
 | 
 |  | 
 
            "Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> wrote in message
 news:ben57h$9dc$1@sunsite.dk...
 >
 > "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote
 >
 > > Jeg bestilte om aftenen den 30/6, og blev da allerede ringet op af TDC
 2/6
 > > om hvorfor jeg havde i sinde at afmelde min adsl!
 >
 > Ja, TDC er sku forud for deres tid....   ja okay den 2 i denne måned,, altså 2/7    |  |  | 
  Carsten Pedersen (11-07-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Carsten Pedersen
 | 
 Dato :  11-07-03 21:44
 | 
 |  | Tele2.... De har ikke styr på en skid, de er ved at overhale Tiscali i
 dårlig kunde pleje. Jeg bestilte en 1Mbit linie hos Tele2 omkring 1. juni.
 
 Få dage senere fik jeg så et brev fra Tele2, der fortalte, at da de pga
 travlhed, ikke kunne lade sig gøre, at oprette den nye linie, på den lovede
 dato.
 
 For 3 dage siden, fik jeg så et brev fra dem om at jeg skyldte dem penge. Og
 at sagen var gået til inkasso. Derfor kunne jeg ikke få ADSL hos dem før jeg
 havde betalt det jeg skyldte. Jeg brugte en time i røret, bare for at få en
 idiot i den anden ende, der sagde "Ring til Inkasso kontoret, vi kan ikke
 gøre noget" Hmmmh, det gør jeg så. På inkasso kontoret siger de, at jeg da
 ikke skylder dem nogen penge. Okay siger jeg, det vil jeg gerne have på
 skrift. Dagen efter for jeg et brev hvori der står at jeg ikke, eller andre
 i husstanden skylder Tele2 penge. Jeg skriver en mail. Der stod følgene "
 
 Til Tele2!
 
 Jeg har i dag modtaget et brev fra jer af. Hvor der står at jeg skylder jer
 penge, og at sagen er overdraget til inkasso. Det passer ikke, jeg har
 snakket med jeres inkasso firma, og der skylder jeg ikke noget. Jeg har
 hængt i telefonen i over en time nu, og det er spild af min tid. Hvis det er
 den service i byder jeres kunder, så siger jeg tak for kaffe. Troede faktisk
 tele2 var et selskab med tjek på tingene, og så får man den behandling. Da
 de så ved inkasso firmaet, havde sagt at jeg ikke skyldte noget. Var det vel
 bare at sende en fax til jer, men det kunne de ikke. Det var mig selv der
 skulle gøre det. Dvs, at jeg skal sidde ved telefonen i en time igen. Nej,
 nej, nej det gidder jeg sq ikke. Det er ikke min fejl. Og det skulle da
 heller ikke undre mig om min ADSL bestilling er røget sidst i køen. Pga, i
 ikke har orden i jeres sager. Håber på et hurtigt svar.
 MVH
 Carsten
 
 Dagen efter, fik jeg svar fra Tele2, at de kunne se at jeg skyldte dem
 800,-. Og at de kunne se at jeg havde betalt 11,- kr. ind på giro den
 1/3-03. ( Gu havde jeg da ej, de har ikke tjek på en skid) De kan ikke
 levere varen, som aftalt. Og nu vil de have 800,- kr af mig. Men de kan tro
 nej, de får ikke en krone. Tele2 er nogle røvere, dem vil jeg ikke have
 noget med at gøre.
 
 Carsten
 
 
 
 
 |  |  | 
  Jasper Norman (12-07-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jasper Norman
 | 
 Dato :  12-07-03 00:39
 | 
 |  | 
 Tele2 er nogle røvere, dem vil jeg ikke have
 > noget med at gøre.
 
 Samme her... Det er bare ærgeligt at det er et fandens godt tilbud. Men med
 de negative sider de viser, er der jo nok alt mulig grund til at tro at det
 vil være en dårlig idé at skifte fra TDC.
 
 Jeg fik en mail fra Tele2, hvor de forklarede at de ikke kunne levere udstyr
 til den aftalte dato. Som mange andre ringede jeg derind... 36 min.og
 utallige latterlige melodier efter, havde jeg en såkaldt servicemedarbejder
 i røret: Nej, der var intet de kunne gøre, men han ville da bede "nogen" om
 at sende en mail til TDC om at udskyde lukningen af mit ADSL abn. hos dem.
 Og i øvrigt var det TDC´s skyld det hele... de kunne ikke konvertere linier
 nok! (selv om jeg havde modtaget en mail ang. mangl. udstyr). Jeg spurgte
 efter en garanti på om dette ville finde sted... det kunne han ikke give
 mig!!! Jeg ringede selv til TDC >>> GRATIS nummer >>> 2 min efter havde jeg
 en medarbejderi røret. Hun kunne fortælle at de, fra Tele2 havde modtaget en
 opsigelse til en gang i august!!! 10. juli stod der er i det brev jeg modtog
 fra Tele2! Hun fortalte at det meste af deres tid pt. går med hos TDC er, at
 behandle klager fra folk, der har opgivet deres telefon nummer til
 gadesælgere fra Tele2... Pudsigt nok, er disse folk pludselig blevet
 tilmeldt Tele2. Blot ved at opgive deres telefon nummer til de elendige
 gangstere, som i øvrigt bryder loven ved at sælge deres lort på gaden!!!
 
 Jeg har selv modtaget samme brev... Jeg er pludselig blevet tilmeldt Tele2
 fastnet, selv om jeg _udtrykkeligt_ under tilmeldningen skev at jeg ønskede
 at beholde min fastnet-udbyder.
 
 Behøver jeg at skrive at jeg bliver hvor jeg er! De kan beholde deres
 elendige 2Mbit + fastnet + timelange ventetider. De stiger med stor
 sandsynlighed alligevel i løbet af _meget_ kort tid.
 
 /Jasper
 
 
 
 
 |  |  | 
   Klaus Alexander Seis~ (12-07-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Klaus Alexander Seis~
 | 
 Dato :  12-07-03 07:00
 | 
 |  | Jasper Norman skrev:
 
 > "[...] og utallige latterlige melodier efter, havde jeg [...]"
 
 Der burde efter min mening ALTID være et punkt på menuen der hed
 "Ønsker De ikke at lytte til pausemusik, tast 9".
 
 
 // Klaus
 
 --
 ><>    unselfish actions pay back better
 
 
 |  |  | 
   Listen (12-07-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Listen
 | 
 Dato :  12-07-03 17:01
 | 
 |  | 
 "Jasper Norman" <norman@mail.tele.dk> wrote in message
 news:3f0f4a7f$0$32540$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
 >
 > Jeg har selv modtaget samme brev... Jeg er pludselig blevet tilmeldt Tele2
 > fastnet, selv om jeg _udtrykkeligt_ under tilmeldningen skev at jeg
 ønskede
 > at beholde min fastnet-udbyder.
 >
 Du skal ikke være bange, du har stadig din nuværende udbyder, som
 fastnet-udbyder. Ved tilmelding til Tele2adsl bliver du også oprettet, som
 alm. telefonkunde, som du så kan bruge hvis du har lyst og trykker 1001
 foran. Mere ligger der ikke i det. Hvis du tager en dyb indånding - som en
 person skriver i
 <http://groups.google.com/groups?dq=&hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=GZRMa. 13%24mk3.12%40news.get2net.dk> - og læser det igen vil du nok forstå den
 korrekte sammenhæng.
 Hilsen
 Kim
            
             |  |  | 
    Jasper Norman (12-07-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jasper Norman
 | 
 Dato :  12-07-03 22:37
 | 
 |  | 
 > Du skal ikke være bange, du har stadig din nuværende udbyder, som
 > fastnet-udbyder. Ved tilmelding til Tele2adsl bliver du også oprettet, som
 > alm. telefonkunde, som du så kan bruge hvis du har lyst og trykker 1001
 > foran. Mere ligger der ikke i det. Hvis du tager en dyb indånding - som en
 > person skriver i
 >
 <http://groups.google.com/groups?dq=&hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=GZRMa. > 13%24mk3.12%40news.get2net.dk> - og læser det igen vil du nok forstå den
 > korrekte sammenhæng.
 Nej, det var ikke sagens sammenhæng. I brevet fra Tele2 fremgik det, at jeg
 hermed skiftede over til Tele2... altså ikke noget med 1001 foran. Havde det
 bare været det. Jeg fik da også en beklagende mail fra firmaet der "trak i
 land"
 /Jasper
            
             |  |  | 
  Claus O (12-07-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Claus O
 | 
 Dato :  12-07-03 09:57
 | 
 |  | "Carsten Pedersen" <cold@tdcadsl.dk> wrote
 
 > Tele2.... De har ikke styr på en skid, de er ved at overhale Tiscali i
 
 Man kan vist få et meget konkret bevis på dette udsagn ved at ringe på
 7730 1321 og man behøver ikke at vente i timevis på dette:
 
 de ævler stadig om deres fordelagtige tilbud og gamle kunder som
 kan opgradere til deres fordelagtige tilbud,
 MAO de er ikke selv klar over hvilken dato vi har idag og tror
 stadig det er juni måned.
 Fandens man gik på den lej med Tele2 og samtidig fik lavet linie
 om til brug for digital adsl........
 
 
 
 
 |  |  | 
 |  |