Maja's historie - En lille pige i "Doman" ~
Fra : -= Miracle Team Memb~

Dato : 17-07-03 21:54

Maja's historie

Tag et kig på Maja`s hjemmeside og se det super dejlige fremskridt den lille
pige gør ved stor hjælp fra forældre og dygtige folk.

Fantastisk!

http://www.maja.speedinet.dk/index.htm

MVH
J.L.C.

PS: Jeg kender dem ikke personligt, men følger med i Maja`s udvikling da jeg
syntes at det er synd for hende, men! hun gør det godt, og jeg krydser arm
og tæer for hende i fremtiden. Støt dem så godt i kan.

Fra : arc@na

Dato : 18-07-03 17:30

"-= Miracle Team Member =-" <sikkerlister@@hotmail.com> wrote in

> http://www.maja.********.dk/index.htm

Maja's forældre, som nu flere gange er blevet bedt om at lade være med at
spamme nyhedsgrupperne, har nu åbenbart fået et "Miracle Team" som spammer
for dem.

*PLONK*

arc@na

Fra : thomas

Dato : 21-07-03 15:51

Tak for de pæne ord :) jeg kan kun sige at, Miracle Team Member, ikke
hjælper med at spamme! jeg har sagt undskyld for min handling, og kan da
godt se at den var lidt for spontan, men man behøver da ikke at køre den
længere.
med venlig hilsen
thomas
"-= Miracle Team Member =-" <sikkerlister@@hotmail.com> skrev i en