Undersøgelse af løbesko?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 14-07-03 20:25

Jeg læste på et tidspunkt i et blad om en undersøgelse af hvilke sportssko
der var de bedste i verden - vinderen blev nogle Nike til kun 700,- Ved
nogen hvor jeg kan finde undersøgelsen?

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 15-07-03 11:48

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> wrote in message
> Jeg læste på et tidspunkt i et blad om en undersøgelse af hvilke sportssko
> der var de bedste i verden

Det er vist svært at sige eftersom sko er en meget individuel ting - det der
er godt for mig er ikke nødvendigvis godt for dig.

Så, sådan en undersøgelse ville jeg være lidt skeptisk overfor.

- Mikkel
--
Mikkel Gybel Jensen
http://home.tiscali.dk/~mgj

Fra : Jimmy

Dato : 26-07-03 09:10

> [...]
> der var de bedste i verden - vinderen blev nogle Nike til kun 700,- Ved

Jeg ville spørge i dk.forbruger

I øvrigt kan jeg varmt anbefale at besøge en butik, som analyserer din
løbestil på et løbebånd.
Ikke alle gør det gratis.

Jeg fik mig et par uovertrufne sko i løbs-butikken på Frederikssundsvej i
Brønshøj (Fina navnet på run4fun.dk) efter at vi sammen havde set video af
mig når jeg løb med forskellgie sko.

De lavede i øvrigt samtidigt et indlæg til min ene sko, så jeg ikke trak så
meget ud til siden.

Super service - gratis analyse og gratis indlæg.

Mvh
Jimmy

Fra : Osten

Dato : 04-08-03 19:52

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> wrote in message

> [...]

> meget ud til siden.
>
> Super service - gratis analyse og gratis indlæg.

Hvad kostede skoene - om jeg må spørge?
/Jan

Fra : Jimmy

Dato : 04-08-03 20:48