Spillbutikker i København-området
Fra : Henrik Berg

Dato : 14-07-03 10:31

Hei!

Skal kjøre bil forbi bl.a. København om et par ukers tid, og lurte på
om noen hadde noen bra forslag til fine butikker det er verdt å stikke
innom. (Mulig dette er en smule off-topic, siden jeg først og fremst
er interessert i brettspill og til en viss grad samlekortspill, men
slikt selges jo gjerne i de samme butikkene som rollespill.)

--
Henrik

Fra : Rasmus Ebdrup Sørens~

Dato : 14-07-03 13:32

On Mon, 14 Jul 2003 11:30:57 +0200, Henrik Berg <henrikbe@ifi.uio.no> wrote:
> [...]
> er interessert i brettspill og til en viss grad samlekortspill, men
> slikt selges jo gjerne i de samme butikkene som rollespill.)

Du kan jo prøve at kigge på:

Fantask
www.fantask.dk

Faraos Cigarer
www.faraos.dk

Det er i hvert fald de butikker jeg benytter mig af til rollespil. Fantask har i
hvert fald lidt brædtspil, jeg kan ikke lige huske hvad Faraos Cigarer har i den
retning.

Rasmus Ebdrup Sørensen

Fra : Tina

Dato : 14-07-03 16:11

"Henrik Berg" <henrikbe@ifi.uio.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> er interessert i brettspill og til en viss grad samlekortspill, men
> slikt selges jo gjerne i de samme butikkene som rollespill.)

Når du er interesseret i brætspil, må du ikke gå glip af butikken Games.
www.gamesweb.dk

Fantask har en pæn spilafdeling med masser af brætspil.

Bemærk, at både Fantask og Faraos Cigarer begge har to butikker, der ligger
tæt på hinanden. Sortimentet er delt op i en butik(afdeling) med spil
(brætspil, rollespil, kortspil osv.), og en afdeling med bøger, tegneserier,
film osv. I Faraos er der to etager: stuen i spilbutikken er primært ting
til Warhammer og deslige, og liveudstyr. Op ad trappen finder man
brætspilsafdelingen.

Det er de tre specialbutikker inden for (bræt)spil, vi har i København.

God fornøjelse, og husk at afsætte god til til besøgene - det er butikker,
man har svært ved at gå fra igen

Tina

Fra : JackPie

Dato : 16-07-03 19:38