K: How to host a murder
Fra : J. V. Rasmussen

Dato : 12-07-03 15:24

Subj. købes kom med en pris og hvilken udgave det er.

Mvh

Jacob

Fra : Jeppe Moeller

Dato : 14-07-03 05:41

Jeg så 2 versioner i Fantask- brugt- for ca. enm måned siden. Mener prisen
lå på .... 3-400kr !?

/JeppeM

Fra : Jeppe Moeller

Dato : 25-07-03 06:34

Jeg var inde og købe en version idag- den kostede kun 200,-

/JeppeM

Fra : J. V. Rasmussen

Dato : 24-07-03 22:37

Det var så brugt går jeg udfra?

Havde de andre brugte og kan du huske hvilke temaer det var?

Jeppe Moeller <jeppem@gjk.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1059078870.517496@kalvebod.groenjord.dk...

Fra : Jeppe Moeller

Dato : 25-07-03 07:32

brugt, ja.

Jeg købte et eller andet i stil med 'transandelic murder'
De havde derudover et 1950'er mord og et mord i det gamle rom (måske nr. 7,
11 el. 13?)
Rommordet mangler et bånd- begge spil koster 200,-

/JeppeM