Problemer med BOM i SolidWorks
Fra : Ukendt

Dato : 11-07-03 18:55

Er igang med en øvelse, hvor man skal indsætte "bomtemp.xls". Men jeg får
fejlmeddelsen: "Error creating Bill Of Materials.".

Kan det være fordi jeg ikke har excel inde?

--
peet_dk was here
Website: www.peet.dk

Fra : Jess G. Frandsen

Dato : 16-07-03 23:46

Til og med SolidWorks 2003 kræves MS-Excel for at kunne fremstille en BOM.
Fra og med SolidWorks 2004 kræves ikke længere MS-Excel.

Du kan evt. downloade ToolWorks BOM Export for SoildWorks på
http://www.toolworks.info, for at fremstille en stykliste uden MS-Excel i
SoildWorks 2003 eller tidligere.

Mvh
Jess G. Frandsen