Tomler ned til Mini Crosser
Fra : Annette Skovbon

Dato : 10-07-03 11:33

Hejsa
Jeg skulle jo på den omtalte ferie. I mellemtiden skulle Mini Crosser
have min 3-hjuler op,- den var gået i stykker. Det blev aftalt at de
skulle hente den fredag d. 27. juni - og så skulle den afleveres hos mig
igen fredag d. 4. juli - så ville jeg næsten ikke mærke den var væk.
-De hentede den først tirsdag d. 1. - og jeg har lige fået den. Nu har
jeg ikke været ude og køre med min hund i 5 dage og er møghamrende gal
på det lo*** firma. Øv, hvor bliver jeg gal når folk/firmaer ikke
holder deres aftaler.
Nå, jeg vil smutte ud og køre en laaang tur med min bette vuf. Hejsa
herfra

Fra : Leonard

Dato : 10-07-03 13:31

"Annette Skovbon" <annetteskovbon@yahoo.dk> wrote:

>Øv, hvor bliver jeg gal når folk/firmaer ikke
>holder deres aftaler.

Forstår dig, men jeg blev nu lidt skuffet da jeg så din overskrift,
for jeg troede jeg skulle læse beretningen om hvordan det var gået med
at tomle (blaffe, tage den på stop) hjemmefra og hen til firmaet for
at hente den.
Og det kunne vel egentligt godt lade sig gøre, hvis jeg husker
rigtigt, så er du fra Fredericia og Mini Crosser ligger i Vejle.
--
Thomas Leonard Gertz - http://ryk.dk
Brug Tilgængelighedsbasen, nu mere end 1100 steder

Fra : Annette Skovbon

Dato : 12-07-03 01:26

On Thu, 10 Jul 2003 14:31:23 +0200, Leonard wrote:

> [...]
> Og det kunne vel egentligt godt lade sig gøre, hvis jeg husker rigtigt,
> så er du fra Fredericia og Mini Crosser ligger i Vejle.
Jeg bor i Fredericia jo - men Mini Crosser ligger i Herning - ellers havde
jeg skam selv hentet mit 'dyr' for længst Det må siges at være
fredagshumor når den er bedst

God weekend allesammen!
-Annette

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 10-07-03 13:57

Annette Skovbon skrev:

> [...]
>jeg ikke været ude og køre med min hund i 5 dage og er møghamrende gal
>på det lo*** firma. Øv, hvor bliver jeg gal når folk/firmaer ikke

Hvor kan jeg godt forstå dig. Jeg kan finde mig i, at de ikke lige kan
med det samme, men de kan dælme være ærlige fra starten.
--
Kaj Svenningsen (Behandl dig selv som du vil behandles af andre)

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Annette Skovbon

Dato : 12-07-03 01:27

On Thu, 10 Jul 2003 14:56:48 +0200, Kaj Svenningsen wrote:

> Hvor kan jeg godt forstå dig. Jeg kan finde mig i, at de ikke lige kan
> med det samme, men de kan dælme være ærlige fra starten.
Jeg kunne ikke være mere enig - så havde jeg nemlig sørget for
hundelufter til den uge - så havde min samvittighed i det mindrste været
ren over for bette vuffen.
God weekend.

-Annette