Hjælp vores datter!!
Fra : thomas

Dato : 09-07-03 16:38

Fra : Bente Clairrissa

Dato : 09-07-03 17:15

"thomas" <hammershoi(fjern)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
news:3f0c36ef$0$13255$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Med hvad?

Bente Clairrissa.

Fra : thomas

Dato : 09-07-03 18:46

hmmm jeg ved jeg skrev noget men www.maja.speedinet.dk :)
"Bente Clairrissa" <Castanina@events.dk> skrev i en meddelelse
news:3f0c3f8e$0$13242$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> "thomas" <hammershoi(fjern)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> news:3f0c36ef$0$13255$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> >

> Med hvad?
>
> Bente Clairrissa.

Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 09-07-03 18:51

"thomas" <hammershoi(fjern)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
news:3f0c54ea$2$13178$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> hmmm jeg ved jeg skrev noget men www.maja.speedinet.dk :)

Hvis du trykker Alt-S for at sende i Outlook, så kan det godt være at den
sletter al txten og bare sender igenting.
Det har min gjort indtil der var en der svarede tilbage at min mail var tom.

Så fremover klikker jeg på Send.

hamselv herfra

---

Fra : thomas

Dato : 09-07-03 18:59

det gør jeg osse, men hvad nu står det der :)

Fra : Henrik

Dato : 11-07-03 04:04

"thomas" <hammershoi(fjern)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

-- Og sendte så senere en netadresse...

Min kommentar til hans net adresse er at jeg ikke kan forestille mig at
Tiggeri er en af de ting som denne NG skal bruges til.

Så hvis du vil tigge penge, så send et brev til Folketingets politikere så
de kan vedtage en lov der godkender Doman metoden. Men lad være med at sende
dit tiggerbrev til denne NG.

-Henrik

Fra : thomas

Dato : 12-07-03 22:13

Hej Henrik

Doman metoden er i øjeblikket under en forsøgs ordning hvor vi får tilskud
til at træne maja herhjemme , men da det koster 40,000 kr at rejse tul usa
og tage det næste kursus , savner vi den støtte fra staten . man får ingen
hjælp til at tage kurserne i udlandet selvom vi lever i et såkaldt
velfærdssamfund , får man ingen hjælp til at blive trænet når man er født
handicappet , Maja fik før vi gik igang med Doman 2 gange 30 min fysseterapi
om ugen , der skete ikke noget vidre udvikling i de år selvom vi også
prøvede at lave en masse ting med hende selv også , hun kan ikke gå , kravle
, tale eller andre ting på egen hånd , nu har vi i 6 dage trænet hende
herhjemme efter doman metoden og på de seks tage har hun fundet ud af at hun
kan bruge sine arme til at trække sig frem med .
Venlig hilsen Majas MOAR

Fra : Henrik

Dato : 13-07-03 19:00

> [...]
hun
> kan bruge sine arme til at trække sig frem med .

Nå! og hva' så? -det betyder jo stadig ikke at I skal sende tiggerbreve ud i
NG'erne, jeres
indlæg er ovenikøbet flere gange blevet FUT'et og det ved I jo udemærket. I
skulle hellere
skrive en undskyldning til NG'en

Henrik