mangler A4.dwt (template)
Fra : morten

Dato : 09-07-03 08:30

Hej NG

jeg er kommet til at slette en template der hedder a4.dwt
og jeg syntes ikke at jeg vil instaler hele autucad igen bare for at den.
ved i hvor den ligger på nettet??
Eller kan i måske sende den til mig.

hilsen Morten

Fra : foxdk

Dato : 09-07-03 09:01

Hej Morten

Du kan selv MEGET hurtig lave den :)

Åben AutoCAD og lave et tomt dokument lave en Rectangle (REC) skrive
0,0,0 på Command linen og ENTER skrive så @210,297 det er størelse på et
A4

Gem nu din tegning (save) og vælge den der hedder AutoCAD Drawing
Template *dwt og lige den i C:\Acad2000\Template\ hvis det er 2000
version du arbejder i :)

/fox

http://www.kandu.dk/

Fra : CADmageren

Dato : 09-07-03 10:03

Hej Morten

Jeg tror den bedste løsning er at tage en af dine eksisterende A4. DWG
tegninger, åbne den, og slette alt andet andet end ramme/tegningshoved.

Herefter gemmer tegningen som DWT i din template mappe.

Mvh
www.CADmageren.dk

Michael Christoffersen

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars R. Nielsen

Dato : 09-07-03 12:21

Hej

Hm, på inst. CD ligger diverse templates "ACADISO.DWT, ISO_A4.DWT ....
ellers brug "wizarden" til at lave en ny: "NEW" "advanced setup"

Hvis ikke, så husk at PURGE de blokke/dim's/layers osv. som ikke skal være i
din template, og husk også lige at sætte dimstyle, default text,
linetypescale, fjern "XREF's", osv. osv.
Der er ikke noget værre end at slæbe rundt med irrelevant
baggrundsinformation i nye tegninger, eller at mangle de lag og fonte man
plejer at bruge

Lars Nielsen
www.laroni.dk

Fra : Michael

Dato : 02-08-03 16:59

Hej Morten !

Du er også meget velkommen til at kigge ind på min AutoCad-side, hvor du kan
se hvordan jeg gør: http://www.michulla1.starthotel.dk/page6.html

Hilsen fra Michael