Installering af Netware 5.1 SBS med SP6
Fra : Thorbjørn Jørgensen

Dato : 08-07-03 20:40

Hej
Kan det på en eller anden måde lade sig gøre at kombinere en Netware 5.1 SBS
uden ServicePack CD, med en ServicePack 6, eller kan det på en eller anden
måde lade sig gøre at få installeret SP6 på samme tid?
Evt. noget med at kopiere nogle filer til nwupdate? Og hvis det er noget med
at kopiere nogle filer, hvordan kopiere man så rekursivt, så man ikke lige
skal igennem alle bibliotekerne. Det var ikke umiddelbart nogen parametre på
copy funktionen i den dos version der følger med 5.1 SBS.

Mvh
Thorbjørn Jørgensen

ps: Jeg ved godt at jeg stille mange spørgsmål, men det med at være ny i
det, går nok over om en 4-500...

Fra : Thorbjørn Jørgensen

Dato : 11-07-03 13:42

Hej
Det er lykkedes at installere Netware 5.1 med SP6 nu. Jeg tror at det var
chipsettet (Intel 865), der var problemet så stymet ikke helt kunne styre
IDE diskene. Det blev løst ved at bruge et Promise Ultra 133 TX2 kort til
dette.

Mvh
Thorbjørn