Bootmanager
Fra : Michael Madsen

Dato : 07-07-03 09:45

HD1 på 20 GB, på den er Bootmanager + OS/2 + data (3 afsnit)
I Bootmanager kan man vælge OS/2.
Kører ok alene.

HD2 på 60 GB, på den er Windows2000 + data (2 afsnit)
Kører ok alene.

Har prøvet af sætte HD1 og HD2 til på en gang, HD1 som Master og HD2
som slave.
Starter op med Bootmanager vælger OS/2, fra OS/2 kører jeg FDISK, i
den kan jeg vælge DISK 1 og DISK2, men kan IKKE tilføje Windows2000
til Bootmanager. Hvorfor ikke.?

Det skal lige siges at de 2 afsnit på HD1 er i OS/2 format og de 2 på
HD2 er i Windows2000 format.

Mvh
Michael Madsen

Fra : steen

Dato : 01-08-03 15:24

On Mon, 7 Jul 2003 08:44:46 UTC, tjelevej26@privat.dk (Michael Madsen)
wrote:

> den kan jeg vælge DISK 1 og DISK2, men kan IKKE tilføje Windows2000
> til Bootmanager. Hvorfor ikke.?

Fik du noget svar..??
--
steen