Netkort ok, men ingen........
Fra : Michael Madsen

Dato : 03-07-03 20:35

Netkort ok, med en ny driver, men jeg har ingen forbindelse til
internettet, har bredbånd hos tdc, med en SpeedSteam router, virker ok
i win, fra OS/2 kan jeg ikke engang ping'e den, under netkortet er der
inst. TCP/IP.

Mvh
Michael

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-07-03 22:41

In dk.edb.os2, Michael Madsen <tjelevej26@privat.dk> says...
> i win, fra OS/2 kan jeg ikke engang ping'e den, under netkortet er der

Tildeler routeren IP vha. DHCP?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Michael Madsen

Dato : 04-07-03 06:14

> Tildeler routeren IP vha. DHCP?

Ja, det gør den.

Michael

Fra : Michael Madsen

Dato : 04-07-03 08:10

Problemet er løst.
Tak for hjælpen.

Michael

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-07-03 10:52

In dk.edb.os2, Michael Madsen <tjelevej26@privat.dk> says...
> Problemet er løst.

Hvad var løsningen så?

Fra : Michael Madsen

Dato : 05-07-03 14:25

Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingen steder.dk> wrote in message news:<MPG.1970be0d4c08b31d98a4a3@news.tele.dk>...
> In dk.edb.os2, Michael Madsen <tjelevej26@privat.dk> says...
>
> Hvad var løsningen så?

Hvade glemt at inst. LAN og TCP/ip, da det var inst. og et flue ben,
som fortæller at netkortet får tildelt en ip addresse, så virkede det.

Nu har jeg "kun" et musse problem og lyd problem.

Lydkortet er onboard AC'97.
Mussen er en Creative Mouse Lite

Mvh
Michael Madsen

Fra : Søren Grønning

Dato : 07-07-03 08:43

On 05/07/03 15:25, in article
9863938a.0307050525.3400e8d0@posting.google.com, "Michael Madsen"
<tjelevej26@privat.dk> wrote:

> [...]
> som fortæller at netkortet får tildelt en ip addresse, så virkede det.
>
> Nu har jeg "kun" et musse problem og lyd problem.

hvad er dit museproblem, lidt mere udførligt beskrevet? er der tale om en
scrollmus bør du prøve Amouse 2.0 -- det skulle være den mest kompatible
mouse driver til scrollhjul for alt jeg ved... kunne aldrig selv få min
logitech til at virke med IBM's drivere (ikke hjulet i hvert fald) med det
virker fortrinligt med Amouse... understøtter også en række USB-mus...