inv 6 til 5
Fra : jesper m

Dato : 02-07-03 20:40

Hej.

Jeg har siddet og lavet noget tegnearbejde (samlings tegning)færdig på inv
6.

Det var tegnet op i inv 5 på en virksomhed hvor vi lavede en pack and go af
assemblyen som jeg tog med.

Men da jeg afleverede samlings tegningen kunne virksomheden ikke åbne dem
med deres inv 5.

Hvad skel der gøres for at dette bliver muligt ??? da der ikke er samme
mulighed i inv 6 som i autocad hvor vi kan gemme i andre versioner.

Jesper Mouritzen.

Fra : Peter Blazejewicz

Dato : 03-07-03 07:59

Jeg er ked af at skrive dette, men der er IKKE nogen mulighed, bortset fra
at eksportere/importere som SAT eller STEP!
Den nemme er, at lave en derived part af hele assy'en, og så eksportere den.
Den tunge vej er, at eksportere hver enkelt part, men så skal alt
constrain'es forfra i IV5.
I begge tilfælde taler vi jo altså om "dumb solids", der ikke kan redigeres
videre på.

Næppe det svar, du ønskede at høre...

Peter Blazejewicz

Fra : jesper m

Dato : 03-07-03 19:31

Tak for hjælpen.

Jeg kan se at det bliver noget bøvl når jeg skal hjælpe fremover. Og det er
jo altid når de virkelig har en hasteopgave.

jesper.

"Peter Blazejewicz" <peter.blazejewicz@blueberrysky-services.dk> skrev i en
meddelelse news:3f03d424$0$13265$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...