OS/2 Warp 4
Fra : Michael Madsen

Dato : 02-07-03 12:55

Mit problem er, at når jeg har inst. mit netkort (Realtek RTL8139A) så
kommer der en fejl, når OS2 genstarter, ver. driveren jeg bruger er:
3.01.

Findes der en driver til mit skærmkort, som er en Nvida RIVA TNT2 (32
Mb)?

Mvh
Michael

Fra : Søren Grønning

Dato : 02-07-03 14:12

On 02/07/03 13:55, in article
9863938a.0307020355.18267367@posting.google.com, "Michael Madsen"
<tjelevej26@privat.dk> wrote:

> [...]
> 3.01.
>

> Findes der en driver til mit skærmkort, som er en Nvida RIVA TNT2 (32

Jeg ved ikke med Realtek kortet, da jeg selv benytter mig af et Intel
EtherExpress Pro/100B, der virker upåklageligt....

Ang skærmkortet skal du downloade SciTech DisplayDoctor for OS/2 (SDD/2)...
Den understøtter helt sikkert dit kort! IBM leverer en SE version med et
subsæt af SciTech's funktioner til Software Choice abonnenter. Hvis du ikke
er en sådan har jeg en version fra lige før det overgik til Software choice
som du kan få tilsendt, dersom det skulle være ønsket :)

Der er tale om en version 7.02 SE af SciTech's DisplayDoctor, der med
sikkerhed understøtter dit nVidia TNT2! Ellers har nVidia (så vidt jeg
husker) en driver til download....

Mvh,

Søren Grønning

Fra : Bent Nielsen

Dato : 02-07-03 16:30

Michael Madsen wrote:
> Mit problem er, at når jeg har inst. mit netkort (Realtek RTL8139A) så
> kommer der en fejl, når OS2 genstarter, ver. driveren jeg bruger er:
> 3.01.

Denne skulle hvis kunne med de nye

http://hobbes.nmsu.edu/pub/os2/system/drivers/network/rtsnd323.zip

driver for Network cards with Realtek 8139/8130/810x chips

> Findes der en driver til mit skærmkort, som er en Nvida RIVA TNT2 (32

Der er altid en gen driver til warp 4xx som kan bruges på et som
understytter vesa

Men den frie SDD driver eller nyere er da langt hurtigere.