fryse et lag?
Fra : Ukendt

Dato : 02-07-03 06:38

Jeg troede at når man frøs et lag, så blev det ikke udskrevet...? Men
når jeg fryser et lag, ja så forsvinder det helt...? Er der ikke en
måde hvor man kan lave et lag som ikke skal udskrives (uden man skal
slukke for laget e.l. før man udskriver)

Fra : meiland

Dato : 02-07-03 06:58

Hvis du har autocad 2000/LT2000 og derover kan du i lagoversigten vælge
om laget skal printes ud eller ej.

/meiland

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-03 13:10

>Hvis du har autocad 2000/LT2000 og derover kan du i lagoversigten vælge
>om laget skal printes ud eller ej.

ahh.. glemte at skrive at det er version 14 det drejer sig om..

Fra : meiland

Dato : 02-07-03 13:42

Så kan jeg kun sige en ting.....

Desværre.

/meiland

http://www.kandu.dk/

Fra : Grethes

Dato : 02-07-03 14:16

"peet_dk" <na> skrev i en meddelelse

> ahh.. glemte at skrive at det er version 14 det drejer sig om..

Det du ikke vil have med på udskriften kan du lave i lag defpoints.

Mvh
Grethe

Fra : meiland

Dato : 08-07-03 08:31

> Det du ikke vil have med på udskriften kan du lave i lag defpoints.

Aha, det var jeg ikke klar over.

/meiland

http://www.kandu.dk/