Hvor sker der lidt...
Fra : diablo de la velocid~

Dato : 26-06-03 12:30

.... i denne gruppe *øv*

Findes der andre forums/hjemmesider - helst danske - hvor der sker lidt
mere...

.... eller er rollespillere bare så fantasiforladte?

Fra : Martin Schultz

Dato : 26-06-03 13:33

"diablo de la velocidad" <find.mig@dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> ... i denne gruppe *øv*
>
> Findes der andre forums/hjemmesider - helst danske - hvor der sker lidt
> mere...
>
> ... eller er rollespillere bare så fantasiforladte?

Du kunne jo selv prøve at skabe noget debat hvis der forgår forlidt
i gruppen. Ellers kan du kigge på http://www.rpgforum.dk

Martin

--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider
til ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 26-06-03 17:25

"Martin Schultz" <di020172@NO.SPAM.diku.dk> skrev i en meddelelse

> Du kunne jo selv prøve at skabe noget debat hvis der forgår forlidt
> i gruppen. Ellers kan du kigge på http://www.rpgforum.dk

Hvorfor skulle han dog det, når det er meget nemmere at brokke sig over at
andre ikke gør det?

Lars

Fra : diablo de la velocid~

Dato : 27-06-03 09:20

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor skulle han dog det, når det er meget nemmere at brokke sig over at
> andre ikke gør det?
>
> Lars

Tja, men mit indlæg virkede da.... Det har da frembragt 2 yderligere indlæg
på 1 dag - ikke dårligt.

Nå ja, nu hvor I spørger, så var dette faktisk et forsøg på at skabe en
debat om "hvorfor der ikke er nogen debat herinde".

Fra : Jungo

Dato : 27-06-03 09:47

JAMEN det synes jeg da er et glimrende initiativ. Det er godt nok en noget
død gruppe den her. Men hvad fanden...sådan er det bare. RPGFORUM derimod er
lækker lækker :-=)

-x- Jungo -x-

"diablo de la velocidad" <find.mig@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:3efbfe1c$0$7059$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

Fra : Jeppe Møller

Dato : 29-06-03 12:51

> Nå ja, nu hvor I spørger, så var dette faktisk et forsøg på at skabe en
> debat om "hvorfor der ikke er nogen debat herinde".

Det var dog en syg debat- og nu er den heldigvis slut.
/JeppeM

Oplæg til debat: Hvorfor rimer ribs på krebs?

Fra : diablo de la velocid~

Dato : 29-06-03 20:29

"Jeppe Møller" <jeppem@gjk.dk> skrev i en meddelelse >
> Det var dog en syg debat- og nu er den heldigvis slut.
> /JeppeM
>
> Oplæg til debat: Hvorfor rimer ribs på krebs?

Super indlæg !!! Virkelig udbytterigt...!

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 29-06-03 22:32

> Super indlæg !!! Virkelig udbytterigt...!

Taler vi her om den officielle Ribs&Krebs Campaign Setting til D&D 3ed
eller er det det gammelkendte accessory til Call?

/Rasmus

A surplus means there'll be money left over.
Otherwise, it wouldn't be called a surplus.

Fra : Jeppe Møller

Dato : 30-06-03 16:24

> Taler vi her om den officielle Ribs&Krebs Campaign Setting til D&D 3ed
> eller er det det gammelkendte accessory til Call?

Beklager min manglende udybning af oplægget.
Jeg tænker selvfølgelig på et fantasiløst regelsystem- inspireret af en
horrorsetting fra en start-firser gyserfilm med parterapi som det drivende
element for rollespillet, med bi-lineære komplot om ribs og krebs.

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 30-06-03 23:42

"Jeppe Møller" <jeppem@gjk.dk> writes:

> [...]
> horrorsetting fra en start-firser gyserfilm med parterapi som det drivende
> element for rollespillet, med bi-lineære komplot om ribs og krebs.

Hm, så er jeg nok mere til SmølfQuest

/Rasmus

(som venter spændt på SmølfQuest 3ed)

Those who write "Optimized for Netscape" og "Best viewed with MSIE"
never figured out the difference between the WWW and a Word Perfect
4.2 Document.