Neverwinter Night
Fra : diablo de la velocid~

Dato : 25-06-03 11:28

Lidt OT, og alligevel ikke, so here goes....

Da det halter lidt med at få gang i rollespil i min gamle gruppe, må jeg jo
ty til det næstbedste - Neverwinter Nights.

Er der nogle som har links, eller selv ligger inde med nogle korte eventyr
til dette spil?

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 25-06-03 12:01

"diablo de la velocidad" <find.mig@dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> Lidt OT, og alligevel ikke, so here goes....

Du bør i virkeligheden nok spørge i en computerspilsgruppe.

> [...]
> ty til det næstbedste - Neverwinter Nights.
>
> Er der nogle som har links, eller selv ligger inde med nogle korte eventyr

Der er et bjerg af forskellige moduler til Neverwinter Nights på
Neverwinter Vault:

http://nwvault.ign.com/index2.shtml

/Rasmus

As soon as g95 can parse all of the statements correctly, it will be in
the 'larva' state. When we generate code, the 'pupa' state. When g95 is
done, we'll see if it will be a beautiful butterfly, or just a big
bug....
- Andy Vaught

Fra : EVoL

Dato : 29-06-03 11:40

> [...]
> ty til det næstbedste - Neverwinter Nights.
>
> Er der nogle som har links, eller selv ligger inde med nogle korte eventyr

Hvis du kan lide at spille sammen/imod andre, så skal du da være så
velkommen til at komme forbi på min NWN server, her har vi altid brug for
flere spillere .

Du finder den i multiplayer/internetgame:
Game Type: Story
Server Name: Realm of the Dead
Module Name: Heaven vs Hell

-e.

Fra : J. V. Rasmussen

Dato : 12-07-03 14:26

Eller du kan søge om optagelse hos:

www.alandfaraway.net

Der er en del danske medlemmer og det er et rigtigt godt community de har
kørende, der er pt over 1200 spillere og ca. 60 DM`s

Mvh

Jacob

diablo de la velocidad <find.mig@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ef9793c$0$15355$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

Fra : seb

Dato : 16-08-03 13:41

drop kæresten, studiet, og jobbet ... få bissen og så kan du overtage
gm-tjansen! utaknemmelige skarn!

mvh
'køredjævlens'-gm

Fra : LaSG \(Lars Sommer\)

Dato : 06-10-03 23:18

Så er der andre der vælger at spille det med kæresten, studere i de sjældne
pauser, og ikke har noget job :)

/lasg