paranoia
Fra : Zippo qm

Dato : 24-06-03 00:01

Jeg har ledt over alt!
Jeg kan ikke finde et eneste sted hvor de sælger paranoia!
Er der ikke nogen der kan hjælpe mig? Give mig et link eller sådan noget.

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 24-06-03 19:48

Hmm. Jeg mener at Paranoia blev udgivet af West End Games, der er døde og
borte. Hvem der har rettighederne nu er ikke let at finde ud af, men det
korte og lange er at du enten skal være ekstremt heldig og finde et
restlager et eller andet sted, eller finde spillet brugt.

Hilsen Mads

Fra : Steen Alcor

Dato : 25-06-03 16:52

Jeg mener at Goblin Gate stadigvæk har nogle restlager

Fra : alexd2

Dato : 08-07-03 12:10

"Zippo qm" skrev d. 24-06-03 00:01 dette indlæg :
> Jeg har ledt over alt!
> Jeg kan ikke finde et eneste sted hvor de sælger paranoia!
> Er der ikke nogen der kan hjælpe mig? Give mig et link eller sådan
noget.

Der er nogen der sælger på ebay... prøv...
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3137685739&category=1
183

http://www.kandu.dk/