Dragonlance bøger købes...
Fra : Yaziliclick

Dato : 17-06-03 10:11

Well, ovenstående
Jeg er interesseret i alle bøgerne pt, de skal dog være i god stand..
Skriv titel og pris herinde eller på mail: yaziliclick@webspeed.dk

/Chris

Fra : Yaziliclick

Dato : 17-06-03 16:03

Det skal lige siges det er novellerne jeg er interesseret i, ikke
rollespilsbøger.

Fra : Klaus Æ. Mogensen

Dato : 17-06-03 19:38

"Yaziliclick" <yaziliclick@oncable.dk> skrev:

> Det skal lige siges det er novellerne jeg er interesseret i, ikke
> rollespilsbøger.

Noveller? er der skrevet Dragonlance-noveller? Jeg kender til en del
romaner, men ingen noveller...

Og forresten, er du interesseret i dem på dansk eller på engelsk?

- Klaus

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 17-06-03 21:50

"Klaus Æ. Mogensen" <klaudius@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Noveller? er der skrevet Dragonlance-noveller? Jeg kender til en del
> romaner, men ingen noveller...

Der er skrevet en del noveller, de flest af dem blev udgivet i Dragon, men
DragonLance Tales (DragonLance Fortællinger på dansk?) er også
novellesamlinger.

Men bortset fra det, er det jo nok bare en "rollespilsoversættelse":

Novel = Novelle, lige som: Character = Karakter, eller Deck = Dæk

Lars

Fra : Lars Funck

Dato : 18-06-03 09:04

"Klaus Æ. Mogensen" <klaudius@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Noveller? er der skrevet Dragonlance-noveller? Jeg kender til en del
> romaner, men ingen noveller...

Jeg mener jeg har et par Dragonlance novellesamlinger stående.

MVH

Lars

Fra : Thomas

Dato : 22-08-03 00:43

"Yaziliclick" <yaziliclick@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Det skal lige siges det er novellerne jeg er interesseret i, ikke
> rollespilsbøger.
>
> "Yaziliclick" <yaziliclick@oncable.dk> wrote in message

Hejsa

Nu ved jeg ikke om det er danske eller engelske du er på jagt efter.

Men hvis du ikke har held herinde, kan du finde nærmest allesammen
www.fantask.dk (ca. 170 titler at vælge imellem) og
www.goblingate.dk - Det er bare lige de sider jeg kender.

Der er MASSER af sider på nettet hvor de sælger Dragonlance bøger.

Jeg har selv omkring over 90 af de engelske bøger indtil videre... (Har
dog kun fået læst ca. halvdelen... Men det kommer nok

Det er sgu en fed serie... Raistlin er klart min favorit figur... Han er
for
cool!!!

Mvh. Thomas.

*Dragonlance legends spoiler længere nede*

Fedt at Raistlin "nemt" kunne besejre Takhisis... Og alle de andre guder.
Men valgte at ofre sig selv istedet, så balancen ville blive opretholdt, og
Krynn/Ansalon ville overleve... Man må have respekt for manden...

Hilsen Thomas (Der har store planer om at få tatoveret et timeglas på
skulderen... - Fordi Raistlin er for sej!!)

Fra : Claus Olesen

Dato : 02-09-03 00:53

Yaziliclick wrote:

> Det skal lige siges det er novellerne jeg er interesseret i, ikke
> rollespilsbøger.
>
> "Yaziliclick" <yaziliclick@oncable.dk> wrote in message

Hej, dette er et lidt ældre indlæg, så jeg ved ikke om det er for sent...

Er det stadig noget der har interesse?

Jeg har en pæn stor samling, som jeg gerne vil sælge ud af.
Jeg er ved at lave en side med ting jeg sætter til salg, den kan du jo
tage en kigger på, hvis du altså stadig er interesseret.
Adressen er http://GentleGiant.frac.dk/ForSale.html
Det skal dog lige nævnes, at jeg først får lavet siden helt færdig i
løbet af denne uge.

Hygge
Claus Olesen
--
Remove NADA from my e-mail address to reply directly to me

Player1: Barhop?
Player2: Sparhawk! Spar as in to fight for the purpose of training and
Hawk as in the flappy-flappy that goes "Squee!" and bites and dives.