Evalueringsprogram - webbaseret
Fra : Niels P.

Dato : 16-06-03 18:38

Hej.

Er der nogen der kan anbefale et brugervenligt og billigt evalueringsprogram
(webbaseret), hvor elever kan indtaste bedømmelser etc. om de enkelte fag.

--
Mvh.
Niels P.

(Email-address not valid)

Fra : Frank Bach Jensen

Dato : 17-06-03 09:01

Kiffen - http://kif.emu.dk er et gratis spørgeskemaværktøj hvor alle der
oprettet som lærer på SkoleKom kan udarbejde spørgeskemaer og udsende til
alle (altså også elever) ..

MVH Frank Bach Jensen
http://frankix.dk

Fra : Torben Ægidius Mogen~

Dato : 17-06-03 09:20

"Niels P." <nomail@nospam.dk> writes:

> Er der nogen der kan anbefale et brugervenligt og billigt evalueringsprogram
> (webbaseret), hvor elever kan indtaste bedømmelser etc. om de enkelte fag.

IT-højskolen har selv udviklet et system, og de vil mig bekendt gerne
give det til andre (som dog selv skal tilpasse det til deres formål).
Du kan se mere om systemet på
http://adm.itu.dk/ucs/evaluation/vejledning.html .

   Torben Mogensen