MtG sælges
Fra : Jungo

Dato : 15-06-03 12:37

3 Sengir Vampire
1 Seraph
4 Serra Angel
1 Sol Ring
1 Sorceress Queen
1 Veteran Bodyguard
1 Will-o-the-Wisp
1 Zuran Orb

Serier...tjaaa...der er noget unlimited, revised, ice age, 4th edition...

Sælges samlet, kom med et bud!

-x- Jungo -x-
bosat i Århus

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 15-06-03 17:12

"Jungo" <mojn@skjoldhoej.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Folkens!
>
> Jeg har nogle gamle magickort til salg:
<Snip>
> Serier...tjaaa...der er noget unlimited, revised, ice age, 4th edition...
>
> Sælges samlet, kom med et bud!

10 kr. er hermed budt.

Lars

Fra : Vejlby [9xx]

Dato : 16-06-03 04:55

> <Snip>

20,-

/Jakob

Fra : Jungo

Dato : 15-06-03 21:10

Største bud indtil videre er kommet med mail fra Anders Lehmann på 300,-
Hvis der kommer nogle seriøse tilbud, så send dem direkte til min mail,
da jeg tager til Sdr. Jylland i morgen og er væk indtil onsdag aften.
Hvis ikke der kommer nogle gode prisforslag, bytter jeg dem til en kasse
boosters med en kollega, eller til et par brædtspil i GoblinGate.

-x- Jungo -x-

PLS! Mails sendes til jungo@skjoldhoej.dk, ikke mojn-adressen !!