hjælp
Fra : LG

Dato : 14-06-03 18:42

Hej gruppe.
Er der nogle herinde der kender et sted på nettet hvor man kan tale med
nogle om problemer man har i forbindelse med en krise.
liane

Fra : Jernladyen

Dato : 14-06-03 19:55

"LG" skrev d. 14-06-03 18:42 dette indlæg :
> [...]
med
> nogle om problemer man har i forbindelse med en krise.

Psykisk Forum.

http://www.kandu.dk/

Fra : dkwM327

Dato : 15-06-03 17:09

> [...]
med
> nogle om problemer man har i forbindelse med en krise.

Hej Liane.

Som du ser, har ”jernladyen” givet dig en adresse, som du måske allerede
har valgt.

Men såfremt du vælger mig, er du meget velkommen til at skrive direkte
til mig på adressen: steen.hansen@dk2net.

Jeg vil dog gøre dig opmærksom på muligheden af, at der kan komme nogle
indlæg fra andre her på nettet, som vil komme med beskyldninger om mig
og min måde
at arbejde på, hvilket de dog helt realistisk kun har et meget ringe
kendskab til.

Om du så vil vælge at lytte til dem, eller gøre dine egne erfaringer, er
helt op til dig.

Så derfor vil jeg afvente din reaktion, inden jeg vil uddybe nærmere
hvordan jeg
har tænkt mig at hjælpe dig.

Med venlig hilsen

Steen Hansen

http://www.kandu.dk/

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 15-06-03 17:24

dkwM327 wrote:

> [...]
> og min måde
> at arbejde på, hvilket de dog helt realistisk kun har et meget ringe

Ja da, især når du end ikke selv kan finde ind til news..

Eller tidligere har brugt tid på, uden dit "kandu" medlemskab,
at give råd her..
Du får point der, så du kan udnytte andre ?
men det giver vi ikke her, kun efter evne gode råd,
og det har jeg ikke til spørgeren, men det har nok andre,
men vil da ikke acceptere piratfiskeri uden bemærkninger.

> http://www.kandu.dk/

Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.
Søhøjlandets Landboforening tlf 8682 2666

Fra : Birthe Hansen

Dato : 18-06-03 23:35

On Sun, 15 Jun 2003 18:24:22 +0200, "Erik G. Christensen"
<egc@FJERNpost1.tele.dk> wrote:

>Du får point der, så du kan udnytte andre ?

Hvor får han point og hvordan udnytter han andre?

>men det giver vi ikke her, kun efter evne gode råd,

Det er nemlig rigtigt.

>men vil da ikke acceptere piratfiskeri uden bemærkninger.

Hvad har du gang i Erik?

Jeg fatter ikke en brik...

Mvh Birthe

Fra : dkwM327

Dato : 17-07-03 13:24

"Birthe Hansen" skrev d. 18-06-03 23:35 dette indlæg :

> Hvor får han point og hvordan udnytter han andre?

> Det er nemlig rigtigt.

> Hvad har du gang i Erik?
>
> Jeg fatter ikke en brik...
>
> Mvh Birthe

Hej Birthe.

Det er glædeligt at se det, som jeg opfatter, som din opbakning på mit
indlæg.

Hvad Erik har gang i !

Som jeg opfatter ham og hans indlæg, så mener jeg at han ser spøgelser,
og samtidig kan han sikkert mærke at der er noget der klør på ryggen, og
så mener han, at det må være hans englevinger der er ved at bryde
igennem.
- Eller også har han en eller anden forskruet indstilling til at
mennesker, der tilbyder nogle værdifulde varer også skal forære dem væk
til mennesker der har den opfattelse at alt er gratis eller værdiløst.

Hermed mine bedste hilsner.

Steen

http://www.kandu.dk/

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 18-07-03 19:35

dkwM327 wrote:

> [...]
> mennesker, der tilbyder nogle værdifulde varer også skal forære dem væk
> til mennesker der har den opfattelse at alt er gratis eller værdiløst.

Tja, jeg kan nu bedst med dem der har fri og uhindret adgang til news
og de "værdifulde" varer du tilbyder, er vores svar,
og det mener du fortsat, at det er rimeligt at du tjener på ?

Herfra er kandu.dk skrottet, næ overført til blacklist

> http://www.kandu.dk/

Og til Birthe,
conceptet er alene en internetadgang til newa,
men påhæftet en login og en "et krav om point", der afhænger af et svar
på et spørgsmål,
i en alm newsgroup, alene afhæmgig af de der annoncejægere,
der skal have mest muligt trafik,

fik du ideen, ellers mail.

Fra : Birthe Hansen

Dato : 01-08-03 02:40

On Fri, 18 Jul 2003 20:34:32 +0200, "Erik G. Christensen"
<egc@FJERNpost1.tele.dk> wrote:

>fik du ideen, ellers mail.

Nej, jeg fik ikke ideen, Erik, - er nok lidt død i optrækket.

Mvh Birthe

Fra : quintoz

Dato : 30-03-04 18:39

Her er een , som ikke er indviet i jeres interne konflikter. Hvad f. har I
gang i....? Hold dog jeres interne stridigheder i et internt forum. Er du
svinebonde, eller økølogisk landmand????? Hvis du går ind for dyreetik, så
meld ud!! Men hvad f..... har jeres interne diskussioner at gøre her.
Debatforummet hedder "Sorg og krise" så gider I godt at holde jeres
#¤%&%¤#"=)(/&%¤#¤ strid for jer selv, og giv et svar, der hjælper!!!!!!!!

Fra : bihans@post.cybercit~

Dato : 31-03-04 21:29

On Tue, 30 Mar 2004 19:38:33 +0200, "quintoz"
<quintoz@REMOVEhotmail.dk> wrote:

> [...]
>Debatforummet hedder "Sorg og krise" så gider I godt at holde jeres
>#¤%&%¤#"=)(/&%¤#¤ strid for jer selv, og giv et svar, der hjælper!!!!!!!!

Hmm... er der mon gået kuk i et eller andet?
Jeg genkender intet af ovenstående, der åbentbart er et reply på
noget jeg har skrevet.

Mvh Birthe

Fra : Anne

Dato : 16-07-03 10:42

"LG" <lianegodby@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe.
> Er der nogle herinde der kender et sted på nettet hvor man kan tale med
> nogle om problemer man har i forbindelse med en krise.
> liane

Hej Liane!

Der er flere links at gøre brug af .. alt afhængig hvad krisen er forårsaget
af...???
Men er i hvert fald een at gøre brug af ...
http://www.kaerlighedikrise.dk/
(dette link rummer stort set ALT) og med henvisninger til andre links!
Held og lykke!

Fra : Manden

Dato : 15-08-03 12:52

"Anne" <annebwitte@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
forårsaget
> af...???
> Men er i hvert fald een at gøre brug af ...

Rigtig godt link. Der er vist lige lidt jeg skal have rettet op på!

Fra : Anne

Dato : 16-07-03 10:45

> Hej gruppe.
> Er der nogle herinde der kender et sted på nettet hvor man kan tale med
> nogle om problemer man har i forbindelse med en krise.
> liane

Lige endnu et link ...
http://www.netdoktor.dk/Sunderaad/fakta/krisereaktion.htm

Fra : Peter Holmgren

Dato : 09-04-06 23:05

Ja. Prøv www.consilior.dk (Har selv næsten lige opdaget dem)

(Til NG-politierne: Jeg har ingen professionel tilknytning dertil - det er
bare noget der virkelig har imponeret mig i pris, kvalitet og kunnen. Derfor
anbefaler jeg dem)

-Peter