Trimme i tekst i AutoCAD 14?
Fra : Ukendt

Dato : 12-06-03 08:05

Hvis har en tegning hvor der eks. er et skilt med noget tekst på. Også
der går noget over noget af teksten. Dvs. at nogle af bokstaverne skal
trimmes. Kan man gøre det på en let måde? Som nødløsning har jeg teget
bokstaverne som poly-line.. lidt besværligt.

Fra : .Kody

Dato : 13-06-03 12:17

"peet_dk" <na> skrev i en meddelelse
> [...]
> trimmes. Kan man gøre det på en let måde? Som nødløsning har jeg teget
> bokstaverne som poly-line.. lidt besværligt.

Hejsa

Hvis du har bonus menuen installeret kan du explodere tekst til polylinier
Man kunne engang hente den gratis fra autodesk, men det ved jeg ikke om man
kan længere.

Til 2002 hedder den express menu

..Kody