Spil Blood Bowl på nettet!
Fra : Brian Riget

Dato : 04-06-03 10:48

Er der nogen af jer, som har noget af erfaring med at spille Blood Bowl på
nettet,
så er jeg meget interesseret i at høre om jeres erfaringer, da jeg selv
overvejer at prøve
spillet via nettet.
Jeg er støt på denne side, men har ikke testet den endnu. Kender I den?
http://www10.brinkster.com/squaq/

Brian

Fra : Thomas Friis Antonse~

Dato : 04-06-03 14:15

Fra : morten lund

Dato : 04-06-03 15:26

Det ser faktisk ret godt ud; man får helt lyst til at grave sit gamle hold
frem igen....

taks for tipset!
/Morten

Fra : mobo

Dato : 28-07-03 10:27

du kan bruge nævte javaklient på fumbbl.com

:)