Blodtryk
Fra : SP

Dato : 02-06-03 10:13

Er der nogen der kan hjælpe mig ?
Hvordan sænker jeg mit blodtryk med naturmedisin ?

Mvh SP

Fra : sacha

Dato : 02-06-03 15:51

"SP" skrev d. 02-06-03 10:13 dette indlæg :
> Er der nogen der kan hjælpe mig ?
> Hvordan sænker jeg mit blodtryk med naturmedisin ?
>
> Mvh SP
>
> Nogle gode naturmidler til at sænke blodtrykket er hvidløg, hvidtjørn
og mistelten.
Der findes flere præparater på markedet. F.eks. Craetigisan, div.
hvidløgspræparater og Viscamin. Alle disse kan fås ho en velassorteret
Matas. Derudover kan man arbejde homøopatisk ( nogle af ovenstående
præparater er homøopatiske) med f.eks. Kalium - natrium, magnesium
-kalcium, hvor et passende præparat kan være effektivt, men der er man
nok nødt til at have en terapeut ved hånden eller selv have en god
viden/erfaring med disse midler.
Endelig kan man få drikkeampuller med et stof der hedder Rauwolfia som
homøopatisk middel.

Held og lykke Sacha

http://www.kandu.dk/

Fra : Mogens

Dato : 02-06-03 18:51

"SP" <ccc67010@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan hjælpe mig ?
> Hvordan sænker jeg mit blodtryk med naturmedisin ?
>
> Mvh SP

Hvidløg in natura - eller som kosttilskud sænker blodtrykket. Samme virkning
har planten Astragel.

--

Venlig hilsen
Mogens

www.urtemedicin.com
Glucosamin, MSM og Chondroitin, samt et bredt udvalg af urtemediciner.
Farmaceutiske kvalitetsprodukter til Danmarks laveste priser.

Fra : arc@na

Dato : 16-07-03 03:11

"Mogens" <mail@urtemedicin.com> wrote in

> Hvidløg in natura - eller som kosttilskud sænker blodtrykket. Samme
> virkning har planten Astragel.

Jeg glæder mig til at se en reference til et videnskabeligt forsøg, som
påviser, at Astragalus sinensis har blodtrykssænkende virkning.

arc@na

Fra : nilsen

Dato : 02-06-03 21:01

"SP" skrev d. 02-06-03 10:13 dette indlæg :
> Er der nogen der kan hjælpe mig ?
> Hvordan sænker jeg mit blodtryk med naturmedisin ?
>
> Mvh SP
Følgende skal kunne hjælpe mot høyt blodtrykk under stress el.l
cortitrol
Det kommer i tablettform, er utviklet av et amerikansk firma, kan ikke
kjøpes i danske forretninger, men kan bestilles via telefon her i
Danmark.
Hvis du er interessert skal du få nummeret.
Nilsen

http://www.kandu.dk/