Genveje til en profil af fremtiddens unge
Fra : Jens-Peder Rasmussen

Dato : 29-05-03 23:50

I forbindelse med en gruppeopgave om fremtidens unge og læringsmiljø har vi
behov for inspiration til en profil af de unge mellem 20 og 25 i år 2010
samt deres krav til "et spændende læringsmiljø" i samme år. Det meste af det
jeg har fundet er skrevet imellem 1995 og 2000. Der må da være kommet noget
nyt på området? Er der nogen der har et godt link, eller en god ide?

Hilsen
J-P. Rasmussen
post@it-entre.dk
--
I NG udtaler jeg mig altid som privatperson!

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 30-05-03 00:09

"Jens-Peder Rasmussen" <post@it-entre.dk> posting:

>I forbindelse med en gruppeopgave om fremtidens unge og læringsmiljø har vi
>behov for inspiration til en profil af de unge mellem 20 og 25 i år 2010

Ved ikke, om det er noget (har ikke læst dem, kender ikke noget til
området), men jeg kunne fint tænke mig, at andre har undersøgt noget
lign. på RUC -- om ikke andet kan referenceren i rapporterne måske
bruges:
http://hans.ruc.dk/htbin/rap_dan/full.sh?base=rap&ccl=ung%3F%20og%20%3Fl%E6ring&fn=x515215715
http://hans.ruc.dk/htbin/rap_dan/full.sh?base=rap&ccl=ung%3F%20og%20%3Fl%E6ring&fn=x515194173

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Jens-Peder Rasmussen

Dato : 02-06-03 15:50

"Christian Bohr-Halling" skrev

> [...]
> området), men jeg kunne fint tænke mig, at andre har undersøgt noget
> lign. på RUC -- om ikke andet kan referenceren i rapporterne måske

Tak for svaret. Jeg har været forbi og lånt den.
mvh
JPR