måske off topic - LETTER papir
Fra : Nichlas

Dato : 29-05-03 10:58

Er der nogen der har undersøgt muligheden for at købe papir i
letter-format her i danmark?

Det ville være rart hvis man kunne printe de character-sheets ud som de
var tiltænkt..

//Nichlas

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 29-05-03 11:03

Nichlas <qld9zps02@sneakemail.com> writes:

> Er der nogen der har undersøgt muligheden for at købe papir i
> letter-format her i danmark?

Jeg er ikke bekendt med det - men det betyder ikke, at det ikke er
muligt; jeg har bare aldrig selv undersøgt det.

Evt. kan du muligvis bestille pr. postordre over internettet fra en
letter-brugende land.

/Rasmus

Eat right, exercise regularly, die anyway.

Fra : Nichlas

Dato : 29-05-03 11:08

Rasmus Bøg Hansen wrote:

> [...]
> muligt; jeg har bare aldrig selv undersøgt det.
>
> Evt. kan du muligvis bestille pr. postordre over internettet fra en

Det ville selvfølgeligt være en mulighed.. meen.. det er nu begrænset
hvad jeg har at bruge på papir :D

Det er jo kun et spørgsmål om at klippe det ud i en anden størrelse..

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 29-05-03 11:18

Nichlas <qld9zps02@sneakemail.com> writes:

> Det ville selvfølgeligt være en mulighed.. meen.. det er nu begrænset
> hvad jeg har at bruge på papir :D

Det er jo ikke svært at forstå, og det var da også ment som en sidste
udvej, hvis du ikke finder noget i DK.

> Det er jo kun et spørgsmål om at klippe det ud i en anden størrelse..

Er letter ikke lidt længere og smallere end A4?

/Rasmus

Drink wet cement: Get Stoned.

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 29-05-03 11:21

moffe@amagerkollegiet.dk (Rasmus Bøg Hansen) writes:

> Er letter ikke lidt længere og smallere end A4?

<læse, læse> Næh, det er bredere og kortere. Letter er 8.5x11 og A4 er
8.264x11.694 (altsammen tommer).

/Rasmus

The day Microsoft makes something that does not suck,
is probably the day they start making vacuum cleaners.

Fra : Nichlas

Dato : 29-05-03 11:23

Rasmus Bøg Hansen wrote:

> <læse, læse> Næh, det er bredere og kortere. Letter er 8.5x11 og A4 er
> 8.264x11.694 (altsammen tommer).
>
> /Rasmus

Du kan også bare kigge på størstedelen af alle dine rollespilsbøger.. de
fleste er lavet i letter-format :)

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 29-05-03 11:33

Nichlas <qld9zps02@sneakemail.com> writes:

> Du kan også bare kigge på størstedelen af alle dine
> rollespilsbøger.. de fleste er lavet i letter-format :)

Doh, selvfølgelig

/Rasmus

It ain't possible for a dumb to sing no matter how good his
dice rolls are!
-- SmurfQuest rules

Fra : Jeppe Møller

Dato : 29-05-03 15:18

> Det ville være rart hvis man kunne printe de character-sheets ud som de
> var tiltænkt..

Er der ikke en 'tilpas til papir' knap i word? Du får lidt hvide kanter på
din udprint, men hva...

/JeppeM

Fra : Nichlas

Dato : 31-05-03 14:48

Jeppe Møller wrote:

> Er der ikke en 'tilpas til papir' knap i word? Du får lidt hvide kanter på
> din udprint, men hva...

Nah.. det er for let

...og jeg mener jo også "som de var tiltænkt". Mange sheets har jo
rimelig små felter i forvejen og når man så tilpasser til A4 bliver de
endnu mindre

Fra : Mogens Svendsen

Dato : 03-07-03 18:38

Køb noget A3 papir og skær det til. Hvis du skal bruge mange character
sheets kan du købe en rulleskærer eller lignende...