Vanddrivende ??
Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 27-05-03 17:39

Hæi folkens

Der var engang en opskrift på en the, der var stærkt vanddrivende og der var
persillefrø i, men jeg kan ikke lige finde den igen.
Der kommer kun 308 brevhoveder frem og det er da vist længere tid siden at
den var der.

NÅ, men monstro der var nogen der kan huske den ??

hamselv herfra
--
VED SVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.
hamselv(SNABELA)brammingnet.dk

---

Fra : Iben Park Hybel

Dato : 20-06-03 00:55

Tonny Eskesen (DKMC) <hamselv@brammingnet.dk> wrote in message
> [...]
> den var der.
>
> NÅ, men monstro der var nogen der kan huske den ??

Næh, men en vanddrivende og udrensende blanding kunne sammensættes af fx af
persillefrø, brændenælde og løvetand.

Fra : arc@na

Dato : 15-07-03 15:24

> [...]

> der var persillefrø i, men jeg kan ikke lige finde den igen.
> Der kommer kun 308 brevhoveder frem og det er da vist længere tid

Det var vist min opskrift:

20% (efter vægt) persillefrø (vanddrivende),
80% pebermynteblad (krampeløsnende).

1 spskf. overhældes med 1/4 l. kogende vand,
trækker 10-15 min. under låg.
1/4 l drikkes max 3*dgl.

Ibens forslag kan jeg også godt skrive under på.

arc@na