Vedr. fag på akademimerkonom
Fra : Astrid S. Thusgaard

Dato : 27-05-03 15:01

Hej NG

Jeg ved ikke rigtig, hvor jeg skal henvende mig, men jeg skal i gang med
akademimerkonom-uddannelsen til efteråret og står og vælger imellem
Erhvervsret og Global kommunikation.

Og så ville jeg gerne høre, om der er nogen, der har erfaringer med de to
fag? Hårde / ikke hårde - er læsestoffet tørt / ikke tørt osv.

Håber nogen kan hjælpe mig - på forhånd tak.

--
Astrid S. Thusgaard
Taarnby, Denmark

To reply - remove the Danish capital in my e-mail address

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 29-05-03 13:59

"Astrid S. Thusgaard" wrote:

> [...]
> fag? Hårde / ikke hårde - er læsestoffet tørt / ikke tørt osv.
>
> Håber nogen kan hjælpe mig - på forhånd tak.

Hm, det svære er det man ikke kan,
har lyst til..

Så vælg fra dit eget hjerte,
og siger det intet, så find en anden uddannelse..

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Astrid S. Thusgaard

Dato : 05-06-03 16:53

Erik G. Christensen wrote:

> Hm, det svære er det man ikke kan,
> har lyst til..
>
> Så vælg fra dit eget hjerte,
> og siger det intet, så find en anden uddannelse..

Årsagen til at jeg spurgte, var sådan set, at det er de to fag, jeg gerne
vil have og har lyst til. Der var flere andre, jeg havde mulighed for at
vælge. Derfor søgte jeg praktiske erfaringer med netop de to fag.

Men tak alligevel