Hvad findes der af webshop software til en~
Fra : Bent Nielsen

Dato : 24-05-03 11:29

Hi

Hviken software er der til at lave en mindre Webshop i OS2.

Købe og freeware??

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-05-03 16:09

Bent Nielsen wrote:

> Hviken software er der til at lave en mindre Webshop i OS2.

Har din server mulighed for at køre php? I så fald er der masser af
løsninger til både store og små butikker i form af såvel købe- som
freeware.

--
Mvh.Kim Ludvigsen

Fra : Bent Nielsen

Dato : 24-05-03 18:23

Kim Ludvigsen wrote:

> Har din server mulighed for at køre php? I så fald er der masser af
> løsninger til både store og små butikker i form af såvel købe- som
> freeware.

Det er en 500 MHz CPU og 128mb ram og Web/2 eller Apache/2 2.45 som
webserver.
Men med lidt hjælp kunne jeg add php men en hvis der var nativ software
ville det været lettere.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 26-05-03 14:14

Bent Nielsen wrote:
> Hi
>
> Hviken software er der til at lave en mindre Webshop i OS2.
>
> Købe og freeware??

Zope ... er AFAIR GPL, kan benytte Apache men har også egen
Web-server med (Kodeordet er DHTML).

Live long and prosper...

Fra : Bent Nielsen

Dato : 26-05-03 16:55

Peter Jespersen wrote:

> Zope ... er AFAIR GPL, kan benytte Apache men har også egen Web-server
> med (Kodeordet er DHTML).

http://www.zope.org/Products/Zope/2.6.1
det er win eller linux igen os/2 på denne side, hvor finder du den til os2

Fra : Peter Jespersen

Dato : 29-05-03 11:20

On Mon, 26 May 2003 16:55:10 +0100, Bent Nielsen wrote:

>http://www.zope.org/Products/Zope/2.6.1
>det er win eller linux igen os/2 på denne side, hvor finder du den til os2

Du kan finde den på OS2Ports : http://sections.os2ports.com/zopeos2

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Smoke em if you got em......

Fra : Mikkel C. Simonsen

Dato : 27-05-03 00:38

Bent Nielsen wrote:

> Hi
>
> Hviken software er der til at lave en mindre Webshop i OS2.
>
> Købe og freeware??

Jeg er igang med at lave noget - men det er ikke lavet til at køre "for
sig selv". Det er en del af SiroccoWeb systemet (som kører på OS/2...).
Men hvis du ikke finder andet kunne jeg da måske lave en "stand-alone"
version.

Hvis du skal bruge kreditkort betaling, er det dyrt at køre på OS/2.
Softwaren skal godkendes af PBS hvilket koster 15.000,- Så den del
regner jeg med at køre på FreeBSD - det er gratis...

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen