|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Tiggerbrev fra Tiscali Fra : Ole
 | 
 Dato :  21-05-03 15:48
 | 
 |  | 
 
            Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et "Tiggerbrev" om at komme
 tilbage til dem igen og chancen for at vinde 10 DVD-film
www.tiscali.dk/tilfredshed |  |  | 
  Bjørn Jørvad (21-05-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bjørn Jørvad
 | 
 Dato :  21-05-03 15:55
 | 
 |  | 
 "Ole" <holtesletmig@ofir.dk> skrev i en meddelelse
 news:bag3q6$ft8$1@sunsite.dk...
 > Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et "Tiggerbrev" om
 at komme
 > tilbage til dem igen ......
 "Tiggerbrev"......hmmmm....er det det man kalder uopfordrede ansøgninger fra
 mennesker, der søger arbejde nu om stunder også...?
 -- 
 Venlig hilsen
 Hr. Bjørn - Besøg Dk.Fritid.Bil
 Foreningens hjemmesider:
http://www.dkfritidbil.dk |  |  | 
  Lars Christensen (21-05-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Lars Christensen
 | 
 Dato :  21-05-03 16:23
 | 
 |  | 
 
            On Wed, 21 May 2003 16:48:00 +0200, "Ole" <holtesletmig@ofir.dk>
 wrote:
 >Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et "Tiggerbrev" om at komme
 >tilbage til dem igen og chancen for at vinde 10 DVD-film
 >
 >www.tiscali.dk/tilfredshed >
 Sådan et brev har jeg også fået fra TDC engang, dengang de hed Tele
 Danmark Internet    -- 
 /LC
            
             |  |  | 
  Thor Larholm (21-05-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Thor Larholm
 | 
 Dato :  21-05-03 16:35
 | 
 |  | 
 
            "Ole" <holtesletmig@ofir.dk> wrote in message
 news:bag3q6$ft8$1@sunsite.dk...
 > Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et
 "Tiggerbrev" om at komme
 > tilbage til dem igen og chancen for at vinde 10 DVD-film
 >
 > www.tiscali.dk/tilfredshed "The requested URL /tilfredshed was not found on this server."
 Det er vel egentlig meget sigende...    -- 
 Thor Larholm
 <URL: http://jscript.dk/unpatched/>  Unpatched IE vulnerabilities
 <URL: http://www.jibbering.com/faq/>  FAQ for comp.lang.javascript
            
             |  |  | 
  Thomas Jensen - pil.~ (21-05-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Thomas Jensen - pil.~
 | 
 Dato :  21-05-03 16:46
 | 
 |  | 
 
            On Wed, 21 May 2003 17:34:59 +0200, "Thor Larholm"
 <dfbbfdbfbdfbdfbfdbf@gedelugt.dk> wrote:
 >"Ole" <holtesletmig@ofir.dk> wrote in message
 >news:bag3q6$ft8$1@sunsite.dk...
 >> Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et
 >"Tiggerbrev" om at komme
 >> tilbage til dem igen og chancen for at vinde 10 DVD-film
 >>
 >> www.tiscali.dk/tilfredshed >
 >"The requested URL /tilfredshed was not found on this server."
 >
 >Det er vel egentlig meget sigende...    at fejlen ligger i brugerens ende eller ? :)
 ps.
 fetch www.tiscali.dk/tilfredshed                          [17:44]
 Receiving tilfredshed (259 bytes): 100%
 259 bytes transferred in 0.0 seconds (696.79 kBps)
 -- 
 vh
 Thomas Jensen,
 Seneste nyhedsbrev:
http://pil.dk/nyhedsbreve/2003maj.php |  |  | 
  JS (21-05-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : JS
 | 
 Dato :  21-05-03 18:51
 | 
 |  |  |  |  | 
   Michael Jensen (21-05-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Michael Jensen
 | 
 Dato :  21-05-03 20:06
 | 
 |  | 
 
            "JS" <JS_443@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:3ecbbc9d$0$29525$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
 > http://shor.ter.dk/961256255 >
 > Det siger unægteligt mere om SNT end om Telia og Tiscali...
 >
 Nej! Jeg mener ikke det siger mere om SNT end det gør om Telia og Tiscali.
 De to omtalte teleselskaber har valgt at lade et andet selskab varetage
 deres kundeservice og øvrige kontakter til kunderne - men det er da stadig
 Telia og Tiscali der er ansvarlige for at den service der bliver ydet til
 kunden er i orden! Enten må de få bragt forholdene hos SNT i orden, og
 ellers må de vel finde et andet call-center.
            
             |  |  | 
    JS (21-05-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : JS
 | 
 Dato :  21-05-03 20:09
 | 
 |  | 
 "Michael Jensen" <nosp@m.dk> skrev i en meddelelse
 news:3ecbce0a$0$97171$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
 > "JS" <JS_443@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 > news:3ecbbc9d$0$29525$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
 > > http://shor.ter.dk/961256255 > >
 > > Det siger unægteligt mere om SNT end om Telia og Tiscali...
 > >
 >
 > Nej! Jeg mener ikke det siger mere om SNT end det gør om Telia og Tiscali.
 > De to omtalte teleselskaber har valgt at lade et andet selskab varetage
 > deres kundeservice og øvrige kontakter til kunderne - men det er da stadig
 > Telia og Tiscali der er ansvarlige for at den service der bliver ydet til
 > kunden er i orden! Enten må de få bragt forholdene hos SNT i orden, og
 > ellers må de vel finde et andet call-center.
 Helt enig! Det er sgu de pågældende firmaers ansvar at finde et ordentligt
 firma, når de nu har valgt at outsource deres kundeservice...
 Men det siger nu alligevel en del om SNT... Størstedelen af klagerne skyldes
 "personlige fejl" dvs. kundeservicefolk der ikke ved noget eller ikke følger
 op på sager.
            
             |  |  | 
     Kevin Edelvang (22-05-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kevin Edelvang
 | 
 Dato :  22-05-03 00:53
 | 
 |  | JS wrote:
 
 > Men det siger nu alligevel en del om SNT... Størstedelen af klagerne
 > skyldes "personlige fejl" dvs. kundeservicefolk der ikke ved noget
 > eller ikke følger op på sager.
 
 SNT Denmarks callcenter var tidligere Telias eget callcenter. Derfor
 ligger Telias kundeservice meget naturligt hos SNT.
 
 Tiscali har først outsourcet sin kundeservice til SNT *efter* deres
 rygte som den dårligste kundeservice i landet var slået fast med
 syvtommersøm. Jeg mener, det var 1. marts eller 1. april at denne
 Tiscali valgte SNT til at tage sig af kundeservice-opgaven. Så lige
 netop den sag kan man vidst ikke beskylde SNT for.
 
 Et callcenters service har svært ved at være bedre, end de redskaber og
 resurser, som kunden (i dette tilfælde Tiscali) leverer.
 
 Mvh
 Kevin Edelvang
 
 
 
 
 |  |  | 
      Rudi Stegen (22-05-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rudi Stegen
 | 
 Dato :  22-05-03 01:20
 | 
 |  | 
 
            Hej Kevin Edelvang, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:
 > Jeg mener, det var 1. marts eller 1. april at denne Tiscali valgte
 > SNT til at tage sig af kundeservice-opgaven. Så lige netop den sag
 > kan man vidst ikke beskylde SNT for. 
 1. februar jf.
 <http://www.tiscali.dk/about/media/releases/article.jsp?content=105338> -- 
 Hygge fra Århus - Rudi
 Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede
            
             |  |  | 
  Calle. (21-05-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Calle.
 | 
 Dato :  21-05-03 17:57
 | 
 |  | 
 
            Ole wrote:
 > Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et
 > "Tiggerbrev" om at komme tilbage til dem igen og chancen for at vinde
 > 10 DVD-film
 >
 > www.tiscali.dk/tilfredshed Ja, jeg har også lige fået et, men prøv deres link det virker ikke.
 -- 
    Calle
            
             |  |  | 
  Rudi Stegen (21-05-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rudi Stegen
 | 
 Dato :  21-05-03 18:07
 | 
 |  | 
 
            Hej Calle., du skrev i dk.edb.internet.udbydere:
 >> www.tiscali.dk/tilfredshed > 
 > Ja, jeg har også lige fået et, men prøv deres link det virker ikke.
 Som Thomas kan jeg kun sige, at det virker fint her.
 -- 
 Hygge fra Århus - Rudi
 Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede
            
             |  |  | 
   Calle. (21-05-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Calle.
 | 
 Dato :  21-05-03 18:22
 | 
 |  | 
 
            Rudi Stegen wrote:
 > Hej Calle., du skrev i dk.edb.internet.udbydere:
 >
 >>> www.tiscali.dk/tilfredshed >>
 >> Ja, jeg har også lige fået et, men prøv deres link det virker ikke.
 >
 > Som Thomas kan jeg kun sige, at det virker fint her.
 Det er åbenbart lige kommet op at køre, for det har ikke virket de gange
 jeg har prøvet siden middag. Men I har ret, nu virker det også her.
 -- 
    Calle
            
             |  |  | 
   Svend Olaf Mikkelsen (21-05-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Svend Olaf Mikkelsen
 | 
 Dato :  21-05-03 18:26
 | 
 |  | On Wed, 21 May 2003 19:07:09 +0200, Rudi Stegen
 <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> wrote:
 
 >Som Thomas kan jeg kun sige, at det virker fint her.
 
 Så er det jo spørgsmålet om den grad af omhyggelighed, der er lagt i
 siderne, afspejler virksomheden som sådan.
 --
 Svend Olaf
 
 
 |  |  | 
   Bertel Lund Hansen (21-05-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bertel Lund Hansen
 | 
 Dato :  21-05-03 18:43
 | 
 |  |  |  |  | 
   Jesper Juul (21-05-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jesper Juul
 | 
 Dato :  21-05-03 19:04
 | 
 |  | 
 
            Rudi Stegen wrote:
 > Hej Calle., du skrev i dk.edb.internet.udbydere:
 >
 >>> www.tiscali.dk/tilfredshed >>
 >> Ja, jeg har også lige fået et, men prøv deres link det virker ikke.
 >
 > Som Thomas kan jeg kun sige, at det virker fint her.
 Det kan være det kun er nuværende kunder som kan se siden, det ville være
 ret gennemtænkt    --
 Mvh
 Jesper Juul
            
             |  |  | 
  Tobias Nielsen (21-05-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Tobias Nielsen
 | 
 Dato :  21-05-03 18:48
 | 
 |  | 
 "Ole" <holtesletmig@ofir.dk> skrev i en meddelelse
 news:bag3q6$ft8$1@sunsite.dk...
 > Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et "Tiggerbrev" om
 at komme
 > tilbage til dem igen og chancen for at vinde 10 DVD-film
 >
 > www.tiscali.dk/tilfredshed Og hvad er så problemet med det?
 Det er vel meget normalt at virksomheder undersøger, hvorfor de mister
 kunder, så de kan forbedre deres forretningsgange i fremtiden.
 Hilsen Tobias
            
             |  |  | 
  Sonil (21-05-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Sonil
 | 
 Dato :  21-05-03 20:30
 | 
 |  | 
 
            > www.tiscali.dk/tilfredshed Om jeg fatter at sådan en side bliver frigivet, så propfuld af stavefejl den
 er !
 Det siger det hele. De har ikke styr på en skid !
 Søren
            
             |  |  | 
  Michael Lund Sørense~ (22-05-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Michael Lund Sørense~
 | 
 Dato :  22-05-03 21:15
 | 
 |  | 
 
            Ole  skrev :
 > Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et "Tiggerbrev" om
 at komme
 > tilbage til dem igen og chancen for at vinde 10 DVD-film
 >
 > www.tiscali.dk/tilfredshed Har ikke modtaget noget. Jeg var kunde hos Image Scandinavia frem til
 Tiscali sidste nytår, og havde aldrig problemer med dem.
 Regningerne kom lidt uregelmæssigt, men de var gode nok.
 Jeg opsagde mit ADSL abonnement i november, pr fax og det sluttede som det
 skulle 1.1.03. Ingen problemer overhovedet, selv om jeg kunne have brugt
 lidt info fra Tiscali vedrørende at opsigelsen var modtaget og accepteret,
 men det hele gik faktisk som smurt.
 -- 
 Med venlig hilsen
 Michael Lund Sørensen - som nu er TDC kunde (en billigere og hurtigere
 løsning)
www.milux.dk |  |  | 
  iddqdATworldonline.d~ (22-05-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : iddqdATworldonline.d~
 | 
 Dato :  22-05-03 23:10
 | 
 |  | Ole wrote:
 > Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et "Tiggerbrev" om at komme
 > tilbage til dem igen og chancen for at vinde 10 DVD-film
 >
 
 Når man tænker tilbage på de gode gamle Image Scandinavia dage, så
 bliver man helt rørstrømsk. Det er jo ikke ligefrem gået fremad siden
 dengang.
 
 mvh
 
 Bruno
 
 
 
 |  |  | 
  Rudi Stegen (23-05-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rudi Stegen
 | 
 Dato :  23-05-03 00:53
 | 
 |  | Hej iddqdATworldonline.dk, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:
 
 > Når man tænker tilbage på de gode gamle Image Scandinavia dage, så
 > bliver man helt rørstrømsk.
 
 Hvor efter man forhåbentlig ret hurtigt bliver realistisk og indser,
 det er ret ubehageligt at betale 2-5 gange så meget [1] for en
 minutopkobling som for ADSL.
 
 [1] Beløbet er naturligvis forudsat, at man afskærer sig fra den
 nuværende vane med at læse lange artikler o.a. på nettet, da det ellers
 hastigt ville blive meget dyrere.
 
 (WAN-siden på min router brød sammen 27. maj 2002 pga. torden og
 lynild, hvorfor jeg var på minutopkobling knapt en uge. Jeg var ekstrem
 nærig, brugte ikke engang min aktuelle nyhedslæser [en onlinedims],
 fulgte kun de interne grupper og endte med en ugeregning på 100 kr.)
 
 XFUT dk.edb.internet.udbydere
 
 --
 Hygge fra Århus - Rudi
 Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede
 
 
 |  |  | 
  Søren (26-05-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Søren
 | 
 Dato :  26-05-03 14:55
 | 
 |  | 
 "iddqdATworldonline.dk" <iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:3ECD4AA7.3090103@worldonline.dk...
 > Ole wrote:
 > > Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et "Tiggerbrev" om at komme
 > > tilbage til dem igen og chancen for at vinde 10 DVD-film
 > >
 >
 > Når man tænker tilbage på de gode gamle Image Scandinavia dage, så
 > bliver man helt rørstrømsk. Det er jo ikke ligefrem gået fremad siden
 > dengang.
 >
 > mvh
 >
 > Bruno
 >
 
 Gode og gode, man håbede på at de blev gode.
 
 M.v.h Søren
 
 
 
 
 |  |  | 
  Martin Møller (23-05-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Møller
 | 
 Dato :  23-05-03 21:04
 | 
 |  | 
 "Ole" <holtesletmig@ofir.dk> skrev i en meddelelse
 news:bag3q6$ft8$1@sunsite.dk...
 > Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et "Tiggerbrev" om
 at komme
 > tilbage til dem igen og chancen for at vinde 10 DVD-film
 >
 > www.tiscali.dk/tilfredshed Allerede når man skal svare på det første spørgsmål kan man kun afgive én
 svarmulighed. Der var sgu flere af de ting de nævner som jeg var utilfreds
 med og som var grunden til at jeg opsage mit abonnement.
 Martin
            
             |  |  | 
  Calle. (24-05-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Calle.
 | 
 Dato :  24-05-03 11:58
 | 
 |  | 
 
            Martin Møller wrote:
 > "Ole" <holtesletmig@ofir.dk> skrev i en meddelelse
 > news:bag3q6$ft8$1@sunsite.dk...
 >> Tiscali udsender i disse dage til alle tidligere kunder et
 >> "Tiggerbrev" om at komme tilbage til dem igen og chancen for at
 >> vinde 10 DVD-film
 >>
 >> www.tiscali.dk/tilfredshed >
 > Allerede når man skal svare på det første spørgsmål kan man kun
 > afgive én svarmulighed. Der var sgu flere af de ting de nævner som
 > jeg var utilfreds med og som var grunden til at jeg opsage mit
 > abonnement.
 >
 > Martin
 Ja, det er som om de vil lede folks svar i en retning
 -- 
    Calle
            
             |  |  | 
 |  |