Computer
Fra : Helle

Dato : 17-05-03 19:59

Hejsa.
Jeg overvejer at købe mig en bærbar computer inden længe da min gamle alm.
computer efterhånden er temmelig sløv.
Jeg er 20 år og igang med at læse hf - mine fremtidsplaner er, at tage på
universitetet og læse psykologi. Jeg vil derfor nok komme til at rejse en
del frem og tilbage hvor det ville være smart at udnytte tiden i toget med
computeren/lektier.
Men jeg ved ikke hvad krav jeg skal stille til computeren? skal den kunne
synderlig meget andet end tekstbehandling og regneark når man skal læse
psykologi/hf? der er vel ikke nogen særlig vilde programmer den skal kunne
køre? jeg vil købe en helt ny computer men der går jo en del år inden jeg
kommer på uni.
Og den naturligvis have cd-rom drev og kunne gå på nettet.

Håber nogen kan hjælpe mig som selv har købt bærbar til studiet.

Mvh Helle

__________________________________________________________________ Helle
Nielsen ICQ#: 136819802 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 17-05-03 21:52

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> posting:

> [...]
>psykologi/hf? der er vel ikke nogen særlig vilde programmer den skal kunne

Nej.

Jeg er fristet til at sige: Enhver ny bærbar er god nok, men om den
holder 7 år er nok mere tvivlsomt.

>Håber nogen kan hjælpe mig som selv har købt bærbar til studiet.

Har ikke selv nogen bærbar, og jeg klarer mig fint uden (og det er
endda ikke et hum-studie) selvom jeg nok burde købe en, når jeg får
penge i overskud.

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Per Rønne

Dato : 18-05-03 08:05

Helle <krammemusen@hotmail.com> wrote:

> Men jeg ved ikke hvad krav jeg skal stille til computeren? skal den kunne
> synderlig meget andet end tekstbehandling og regneark når man skal læse
> psykologi/hf?

Database. Kalender. Ordbøger. Leksika. For blot at nævne de mest
relevante.
--
Per Erik Rønne