Kings of things
Fra : Rasmus Madsen

Dato : 16-05-03 13:03

Jeg har et spil til salg. Det er kings of things og det er i glimrende
stand.
Byd hvad I vil give så ser jeg på det!

Fra : LaSG \(Lars Sommer\)

Dato : 11-06-03 19:43

Vil du uddybe hvad det er for et spil? Jeg har ikke hørt om det før.
Rollespil? Brætspil? Hvilken verden/genre?
Evt. link til nogle billeder?

/ LaSG

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 11-06-03 21:00

"LaSG (Lars Sommer)" <admin@lasg.dk> skrev i en meddelelse
> Vil du uddybe hvad det er for et spil? Jeg har ikke hørt om det før.
> Rollespil? Brætspil? Hvilken verden/genre?
> Evt. link til nogle billeder?

Det hedder altså "Kings & Things*"

Brætspil, Fantasy, 2-4 spillere, originaludgave af West End Games og Games
Workshop (ca. 1986), genudgivet af Pegausu Games i 1998 (kun på tysk).

http://www.boardgamegeek.com/viewitem.php3?gameid=58

Kanon godt spil, ligesom så meget andet lavet af Tom Wham

Lars