Gode brætspil
Fra : Rasmus Madsen

Dato : 11-05-03 14:14

Gode gamle brætspil:
Er der nogle der har nogle spændende brætspil, såsom gamle Avalon Hill spil
(civilization, m.fl), og som vil af med dem.
Jeg har selv et par stykker som jeg gerne vil sælge, bytte med.
Heriblandt er:
Titan
Kings og things
Space Marine epic

Skriv hvis der er nogle der er interesserede..

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 11-05-03 15:15

"Rasmus Madsen" <dieeckerasmus@hotmail.com> writes:

> [...]
> (civilization, m.fl), og som vil af med dem.
> Jeg har selv et par stykker som jeg gerne vil sælge, bytte med.

Hvad skal du have for dem (gerne alle 3)? Hvor bor du henne?

Jeg har desværre ikke noget at bytte med, så...

/Rasmus

Man invented language to satisfy his deep need to complain.
-- Lily Tomlin

Fra : Rasmus Madsen

Dato : 11-05-03 19:53

Tja du kan jo komme med et bud, men jeg ville nu gerne have noget nyt at
spille!
La fury de Dracula er også i høj kurs på min ønskeseddel!

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 12-05-03 01:19

"Rasmus Madsen" <dieeckerasmus@hotmail.com> writes:

> Tja du kan jo komme med et bud, men jeg ville nu gerne have noget nyt at
> spille!

Det kan jeg udemærket forstå - men jeg har desværre ikke rigtig noget
at bytte med (det skulle da lige være et Brainstorm uden regler)...

Hvad siger du til 400kr for alle 3 - plus porto, hvis du ikke bor i
nærheden af Amager?

> La fury de Dracula er også i høj kurs på min ønskeseddel!
> "Rasmus Bøg Hansen" <moffe@amagerkollegiet.dk> skrev i en meddelelse

> spil

/Rasmus

DISCLAIMER: Microsoft, Windows, Windows 98, Bugs, Lacking features, IRQ
conflicts, System crashes, Non-functional multitasking, the Y2K problem
and the Blue Screen of Death are registered trademarks of
Microsoft, Corp., Redmond, USA.

Fra : Rasmus Madsen

Dato : 17-05-03 09:35

Titan er solgt...

Fra : Rasmus Meldgaard

Dato : 12-05-03 07:16

> [...]

> (civilization, m.fl), og som vil af med dem.
> Jeg har selv et par stykker som jeg gerne vil sælge, bytte med.

I hvad stand er Titan?

--
Rasmus Meldgaard

I mange af de etablerede butikker med computerudstyr får du svar i øst,
når du spørger i vest, og det kan mange af vores medarbejdere klare mindst
lige så godt
-- Michael Thurau (Aldi's direktør)

Fra : Rasmus Madsen

Dato : 12-05-03 10:23

Titan er i flot stand og det er Kings of things også!
Space Marine er også OK, men der er nogle af figurene der er forsøgt malet!
Der er lidt extra orcs og eldar.

Fra : Rasmus Meldgaard

Dato : 12-05-03 10:57

"Rasmus Madsen" <dieeckerasmus@hotmail.com> writes:

> Titan er i flot stand og det er Kings of things også!
> Space Marine er også OK, men der er nogle af figurene der er forsøgt malet!
> Der er lidt extra orcs og eldar.

Hvor meget skal du så have for dit Titan?

--
Rasmus Meldgaard

Der findes kun 10 slags mennesker: dem der
kender til binære tal og dem der ikke kender til
binære tal.

Fra : Rasmus Madsen

Dato : 12-05-03 14:13

Jeg vil hellere have bud, da jeg ikke helt ved hvad det står i!
Jeg ved det er udgået, og jeg har selv i tidernes morgen givet 350 kroner
for det!

Fra : Rasmus Meldgaard

Dato : 12-05-03 14:46

> [...]
>
> Jeg vil hellere have bud, da jeg ikke helt ved hvad det står i! Jeg
> ved det er udgået, og jeg har selv i tidernes morgen givet 350

Hvad siger du så til 250 + p&p (hvis du ikke bor i KBH), det er vel ok
for et bruget spil?

--
Rasmus Meldgaard

"vi ['vi] subst. -et, -er, -erne
1. en nordisk, hedensk helligdom" -Nudansk ordbog

Fra : Rasmus Madsen

Dato : 12-05-03 16:39

Det er en deal. Jeg undersøger lige hvor meget det koster at sende, så kan
du lige sende en addresse til rasmusdieecke@hotmail.com .

Fra : Rasmus Meldgaard

Dato : 12-05-03 21:32

"Rasmus Madsen" <dieeckerasmus@hotmail.com> writes:

> Det er en deal. Jeg undersøger lige hvor meget det koster at sende, så kan
> du lige sende en addresse til rasmusdieecke@hotmail.com .

jeg kunne ikke få den email til at virke så jeg prøver
dieeckerasmus@hotmail.com som er den du sente fra

Rasmus Meldgaard" <rasmusm@diku.dk> skrev i en meddelelse

--
Rasmus Meldgaard

"Quite frankly, I don't _want_ people using Linux for ideological reasons.
I think ideology sucks. This world would be a much better place if people
had less ideology, and a whole lot more 'I do this because it's FUN and
because others might find it useful, not because I got religion'."
-- Linus Torvalds