NW6
Fra : Carsten

Dato : 09-05-03 11:35

Er der en måde hvor man kan få en
Netware 6 server til at hente tiden fra
en time server på nettet.

Carsten

Fra : Gustaf Serve

Dato : 09-05-03 12:17

Carsten skrev:

>Er der en måde hvor man kan få en
>Netware 6 server til at hente tiden fra
>en time server på nettet.

http://support.novell.com/ er din ven.

Jeg søgte på timesync, og løsning på dit 'problem' var et af de første
resultater på søgningen.

Tag venligst et hurtigt kig på denne:
http://www.usenet.dk/netikette/udvdebatteknik.html

--
Gustaf Serve

Fra : Carsten

Dato : 20-05-03 10:09

Gustaf Serve wrote:

> http://support.novell.com/ er din ven.
>
> Jeg søgte på timesync, og løsning på dit 'problem' var et af de første
> resultater på søgningen.
<KLIP>

Tak for hjælpen

Her er et udsnit af det jeg fandt.
Det der var mit problem var at jeg ikke viste at man
skulle skrive ":123" efter IP adressen, og derfor
kunne jeg ikke få det til at virke.

Carsten

TID-10050215
"The configuration is similar to obtaining time from a normal
TIMESYNC.NLM time source. Set the value of the "Configured Source" set
parameter to "on". Specify the IP address of the NTP time source in the
"Time sources". However, an NTP time source needs to be differentiated
from a TIMESYNC.NLM time source by suffixing ":123" to the IP address.
123 has been chosen as it is the standard port for NTP."