Privatundervisning i matematik
Fra : Mikkel Petersen

Dato : 07-05-03 15:24

Hej NG

Jeg søger en lærer til privatundervisning i matematik for diplomingeniører.
Jeg er i gang med et 1. mdr. kursus for at blive optaget som diplomingeniør.

Håber nogen kan hjælpe med et tlf. nr. eller en e-mail adresse

Tak
AHR

Fra : sm telekommunikation

Dato : 09-05-03 08:18

Mikkel Petersen <mp@mp.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3eb916e4$0$95371$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Morten Bakkedal

Dato : 09-05-03 15:19

?

?

--
Morten Bakkedal
http://www.bakkeland.dk/

Fra : Erik Morsing

Dato : 20-05-03 19:30

Morten Bakkedal <news20030429@bakkeland.dk> wrote in message news:<pan.2003.05.09.16.18.41.526182.1364@bakkeland.dk>...

> ?

> ?
Jeg har god tid nu, hvor jeg er pensioneret. For mange år siden tog
jeg eksaminer i matematik ved det daværende Odense Universitet. Hvis
jeg kan hjælpe lidt så skriv til e.morsing@forfatter.dk
Venligst
Erik Morsing