Gratisrollespilgruppe
Fra : Fabrizio Ducci

Dato : 03-05-03 15:34

Er der nogen der gerne vil samle en gruppe for at spille og udforske
gratisrollespil?
(jeg taler om hjemmelavede rollespil man kan hente fra nettet)

fd
http://utenti.lycos.it/fducci
ICQ# 235836299

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 03-05-03 22:13

Hvilke gratis rollespil? Der er en farlig masse, og de har ikke meget til
fælles.

Hilsen Mads

Fra : Klaus Æ. Mogensen

Dato : 04-05-03 14:49

"Fabrizio Ducci" <f_ducci@libero.it> skrev:

> Er der nogen der gerne vil samle en gruppe for at spille og udforske
> gratisrollespil?
> (jeg taler om hjemmelavede rollespil man kan hente fra nettet)

Det kunne da være meget sjovt. Jeg vil gerne lægge hus til (på Amager), men
det er nok ikke meget jeg for tid til at GM'e. Til gengæld arbejder jeg (ved
siden af andre fritidsprojekter) på mit eget rollespil, og når det bliver
spilleklart, kan vi jo playteste det i gruppen.

- Klaus

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 04-05-03 17:41

Sjovt, jeg bor også på Amager og arbejder på mit eget system. Jeg kan godt
være spilleleder i ny og næ, men ikke lægge hus til. Jeg vil helst spille i
weekenderne.

Hilsen Mads

Fra : Jeppe Møller

Dato : 05-05-03 15:46

Endnu en Ama'rikaner til rådighed her.

/JeppeM

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 05-05-03 18:40

Det her kunne faktisk blive sjovt. Jeg kan godt se mig selv køre Questing
Beast, mit eget Konflikt! og måske Risus, på one-shot / two-shot basis. Så
kan vi skiftes til at være spilleledere, og prøve flere forskellige spil.

Fabrizio, hvor bor du?

Hilsen Mads

Fra : morten lund

Dato : 05-05-03 21:12

øev; det lyder som om det kunne blive ret sjovt, og så sidder man her i
Århus...

Go' fornøjelse!

/Morten

Fra : Fabrizio Ducci

Dato : 07-05-03 20:20

Jeg bor i Kbh, Valby
Hvad med dig?

Fra : Jeppe Møller

Dato : 07-05-03 22:13

> Jeg bor i Kbh, Valby
> Hvad med dig?

Så er vi tre fra Amager og én i Valby, fornemt!
Ærgerligt at Morten har så langt fra ½-øen...

Hvordan kommer vi bedst og nemmest fra start?
Jeg har forbedelse til eksamener i øjeblikket, men det tager jo ikke al min
tid...

/JeppeM

Fra : Klaus Æ. Mogensen

Dato : 08-05-03 10:53

"Jeppe Møller" <jeppem@gjk.dk> skrev:

> Hvordan kommer vi bedst og nemmest fra start?

Jeg kan godt starte med at lave noget i et Oz-rollespil jeg lavede for nogle
år siden. Det er egentlig beregnet for børn, men I kan vel godt tåle at være
barnlige en enkelt aften eller to.

Jeg kan lægge hus/rollespil til fx en af dagene omkring Kr. Himmelfart.

- Klaus

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 08-05-03 18:22

Jeg kan Lørdag den 31 maj og søndag den 1 juni. Hvad med jer?

Fra : Jeppe Møller

Dato : 08-05-03 19:40

Det lyder umiddelbart også fint for mig!

/JeppeM

Fra : Fabrizio Ducci

Dato : 14-05-03 09:04

Vi kan måske lave noget sammen.
Det eneste gratisrollespil jeg har er Age of Heroes. Hvad synes I om
det?
Jeg har hentet det fra nettet, men jeg har ikke kigget på det så meget
endnu.

fabrizio

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 14-05-03 18:19

Age of Heroes er regeltungt, gamist og designet til episke kampagner der
strækker sig over flere år. Jeg har læst det, og jeg synes der er nogen gode
ideer i, men det er ikke et spil jeg vil køre som spilleleder. Men da
gratisgruppen netop skal afprøve nyt, siger jeg ikke nej til at prøve det
som spiller.

Så Fabrizio, hvis du vil spille AoH i vores lille gratisgruppe, så må du
selv køre det .

Hilsen Mads