Server PW
Fra : John Faurholt

Dato : 26-04-03 17:29

Hejsa

Jeg har glemt bruger id og pw til min Warp server , hvordan får jeg oprettet en
ny id ?
Jeg vil gerne undgå geninstallation.
John Faurholt

Fra : Allan

Dato : 27-04-03 20:33

On Sat, 26 Apr 2003 16:29:01 UTC, "John Faurholt" <john@jfmoulding.dk> wrote:

> Jeg har glemt bruger id og pw til min Warp server , hvordan får jeg oprettet en
> ny id ?
> Jeg vil gerne undgå geninstallation.

Har du slettet det originale (brugerid/kodeord) ?

Jeg mener at FIXACC genopretter standardkodeordet; men
jeg har ikke prøvet det på Warp Server - kun på alm Warp4 peer.

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : John Faurholt

Dato : 28-04-03 08:37

On Sun, 27 Apr 2003 19:32:37 UTC, "Allan" <allan2@warpspeed.dyndns.dk> wrote:

> Har du slettet det originale (brugerid/kodeord) ?

Ja! Jeg oprettede mit eget , så formoder jeg det originale er væk.

> Jeg mener at FIXACC genopretter standardkodeordet; men

Nu kan jeg desværre ikke prøve det, idet systemet er begyndt at stoppe under
boot med en lansou3.dll fejl, og skriver noget om WPS

John Faurholt