EPIC
Fra : alexd2

Dato : 26-04-03 00:07

Hej
Jeg leder efter EPIC SPACE MARINE sæt og/eller Imperial Guard hære.

Hilsen Alex

http://www.kandu.dk/

Fra : alexd2

Dato : 19-05-03 11:45

test

http://www.kandu.dk/

Fra : alexd2

Dato : 19-05-03 12:14

1 2 3 test test.....

http://www.kandu.dk/

Fra : alexd2

Dato : 25-07-03 11:04

"alexd2" skrev d. 19-05-03 12:14 dette indlæg :
> 1 2 3 test test.....

> http://www.kandu.dk/

Linket virker, der er bare ikke nogen der svarer :(

http://www.kandu.dk/

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 25-07-03 23:38

"alexd2" <alexd2.news@kandu.dk> writes:

> Linket virker, der er bare ikke nogen der svarer :(

Kandu holder ikke en meter. To ting:

1) Spil rollespil i stedet for at spilde din tid på kandi.
2) Se 1)

Dertil skal det måske siges, at der indimellem kommer fornuftige
indlæg i gruppen. Sidst jeg så et fra kandu var dog - øh, adrig?

/Rasmus

(som holder af den gode gamle måde at køre usenet på)

The day Microsoft makes something that does not suck,
is probably the day they start making vacuum cleaners.