Software
Fra : Erik

Dato : 25-04-03 00:03

Hej!
Jeg søger et software program for alternatve behandlere ( akupunktur ). Jeg
kender AltWare, men er der andre?
MVH

Erik

Fra : Bjarne Krog

Dato : 25-04-03 11:10

On Fri, 25 Apr 2003 01:02:44 +0200, "Erik" <erik@erik.dk> wrote:

>Hej!
>Jeg søger et software program for alternatve behandlere ( akupunktur ). Jeg
> [...]
Det vil jeg da gerne høre om Erik, og hvis du får andre gode
oplysninger via denne tråd (som ikke kommer i NG'en )

Men det der AltWare, vil jeg da gerne vide lidt om
---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk
Søger du en akupunktør så kik her http://www.akupunktoerer.dk/

Fra : Erik

Dato : 25-04-03 14:15

"Bjarne Krog" <b.krogFJERNDETTE@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> oplysninger via denne tråd (som ikke kommer i NG'en )
>
> Men det der AltWare, vil jeg da gerne vide lidt om
AltWare finder du på denne adresse
http://www.tina-mogensbaek.dk/altware_1.htm
Desværre er programmet alt for dyrt ( 4.99,00 ) efter min mening og det er
vanskeligt at få en prøve version af programmet, så jeg kan ikke 100%
fortælle hvad det indeholder.
Der er et mere hos Rainbow Software
http://www.rainbow-software.dk/n_klient.asp
Det er meget simpelt, men dog brugbar. Det koster kun det halve af AltWare.
Jeg har ledt efter et sådan program for mere end et år og overveje at lave
et selv, hvor behandleren selv kan indføre de ting han / hun syntes passer
bedst.
MVH
Erik

Fra : Henrik

Dato : 25-04-03 20:56

Erik <erik@erik.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:awaqa.30879$y3.2525100@news010.worldonline.dk...

> [...]
> http://www.rainbow-software.dk/n_klient.asp
> Det er meget simpelt, men dog brugbar. Det koster kun det halve af

Mit forslag er at lave det selv i microsoft office (enten Excel eller
Access) eller lign. kontorpakke. Det tager måske en weekend, men til gengæld
koster det ikke noget og kan det samme.

Der findes masser af bøger om hvordan man gør på biblioteket og sider om det
samme på internettet. Og hvis man kigger forbi på fx.
http://www.eksperten.dk og tilbyder lidt kontanter for besværet, er der
sikkert en eller anden som gerne vil bruge sin viden og tid til det hvis man
ikke selv kan.

Det var bare et forslag.

MVH
Henrik