S: Magic Kort Bla. (Berserk)
Fra : Martin Sørensen

Dato : 21-04-03 23:06

Magic Kort har spillet meget men syntes ikke jeg gider at have dem til at
ligge jeg har:
1 Collectors card album (det store med plads til 9 kort på hver side)
Black Shields (til et deck)

Archangel (1)
Archivist (3)
Avenging Angel
Balance (1)

Berserk (1) (100% flot ligner den er kommet ud af pakken i går Spørg efter
billede hvis i vil have det)

Confiscate (4)
Clone (4)
Crusade (3)
Delusions of Mediocrity (1)
Force of Nature (4)
Herald of Serra (1)
Hidden Gibbons (1)
Icy Manipulator (2)
Jokulhaups (2)
Karmic Guide (1)
Mangara's Tome (1)
Mahamoti Djinn (1) (+ en der er malet sort i kanten på bagsiden men tæller
den for 0kr.)
Mungha Wurm (1)
Opal Archangel (1)
Phyrexian Processor (1)
Polymorph (1)
Pyromancy (2)
Quicksilver Amulet (2)
Regrowth (1)
Ring of gix (1)
Saproling Burst (1)
Savannah Lions (1)
Serra Angel (4)
Serra Avatar (1)
Sliver Queen (2)
Sneak Attack (4)
Sol Ring (1)
Sylvan Library
Thorn Elemental (3)
Thundermare (4)
Weatherseed Treefolk (4)
Wheel of Fortune (1)
Wood Sage (1)
Worship (1)
Zuran Orb (2)

53 Slivers :) (der er stortset alle sammen)
70 cm commen og uncommen kort (gad ikke telle alle sammen men mål selv og
regn :))
og en mappe med ca 500 kort i (90% af dem er uncommen)

Hvis du er i tvivl om noget kan du bare spørge løs kan jo svare på alt mht.
kortene.

bare byd løs

Mvh.
Martin Sørensen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 22-04-03 17:08

Højeste bud er 850 kr.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 22-04-03 18:36

har lige talt kortene i dag og der er ca 2700 +/- 50

Fra : Martin Sørensen

Dato : 22-04-03 22:21

højeste bud er 1000 kr... ( se QXL
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=8193762 )

Fra : nramdi

Dato : 14-07-03 14:14

"Martin Sørensen" skrev d. 22-04-03 22:21 dette indlæg :
> højeste bud er 1000 kr... ( se QXL
> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=8193762 )
>
> "Martin Sørensen" <mts@agurk.dk> skrev i en meddelelse

> mht.

> hej jeg vil bare vide om du har foget solgt kortene??... ellers skriv
en e-mail til mig på Jakob_er_gud@hotmail.com
jeg vil gerne give 1150kr..

http://www.kandu.dk/